Ootteko huomanneet, Hobbyhallin nettisivuil myydään isoo taulutelkkaria hintaan 1sentti!!

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hitto te ootte hölmjä, helvetisti turhaa työtä hobby hallille yhden näppäilyvirheen takia. Tv:n hinta on siks yksi sentti koska sitä ei hobbarilla ole varastossa, mutta jokin hinta on pitänyt laittaa, että sen saa verkkokauppaan esille. Ja tämä ei oo kateutta, voisin olla yhtä tyhmä, mutta en viitsi.
Mitäs ihmeen tyhmyyttä tässä on :D
Ei meidän tarvitse välittää hobbarin tyhmäilyjen aiheuttamasta työmäärästä heille. Jos heillä on noin typerä systeemi niin saavat sitten nähdä sen vaikutuksen!
Olet niin tyhmä ettet edes tajua mitä tyhmyyttä? Tässä tapauksessa asiakkaan pitäis ymmärtää, että tv:n hinta EI VOI olla yksi sentti koska koska kyseessa on niin iso hintaero tv:n oikeaan arvoon nähden. Mut joo onhan tämän palstan äo:n taso nähty ennenkin... Eli mä poistun nopeasti teidän seasta.
 
Onhan Siljalla ollut joskus ruotsin risteilyn hintana markka koko hytille ja oli aivan oikea hinta. Kyseessä oli kyllä aprillipäivä ja kokeilivat luulevatko ihmiset pilaksi vai ei ja aika tyhjää oli laivalla ollut kun kovinkaan moni ei tarjoukseen ollut tarttunut :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hitto te ootte hölmjä, helvetisti turhaa työtä hobby hallille yhden näppäilyvirheen takia. Tv:n hinta on siks yksi sentti koska sitä ei hobbarilla ole varastossa, mutta jokin hinta on pitänyt laittaa, että sen saa verkkokauppaan esille. Ja tämä ei oo kateutta, voisin olla yhtä tyhmä, mutta en viitsi.
Mitäs ihmeen tyhmyyttä tässä on :D
Ei meidän tarvitse välittää hobbarin tyhmäilyjen aiheuttamasta työmäärästä heille. Jos heillä on noin typerä systeemi niin saavat sitten nähdä sen vaikutuksen!
Olet niin tyhmä ettet edes tajua mitä tyhmyyttä? Tässä tapauksessa asiakkaan pitäis ymmärtää, että tv:n hinta EI VOI olla yksi sentti koska koska kyseessa on niin iso hintaero tv:n oikeaan arvoon nähden. Mut joo onhan tämän palstan äo:n taso nähty ennenkin... Eli mä poistun nopeasti teidän seasta.
no kyllähän kaikki nyt tajuaakin sen, ettei tota tv:tä tuu tolla hintaa saamaan ja että se on moka, ei kukaan nyt niin tyhmä oo :D Lukutaitoa sulta vaadin nyt vähän enemmän :xmas:
 
niin
Minäkin tilasin. On sitä ennenkin kalliimpaakin tavaraa annettu sentillä niin minä olen nyt sitten tyhmä kuluttaja ja tilaan suuressa luulossa tarjoustuotteen :D
 
-Jonttu-
Minäkin sanon jos kysyvät, että ajattelin sen olevan uusien asiakkaiden houkuttelutarjous, sillä onhan näitä markkinointijekkuja nähty kaikenlaisia ennenkin.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Minäkin sanon jos kysyvät, että ajattelin sen olevan uusien asiakkaiden houkuttelutarjous, sillä onhan näitä markkinointijekkuja nähty kaikenlaisia ennenkin.
Ja sitäpaitsi eihän joku 42":n telkkari ole niin ihmeellinen ja erikoinen, etteikö muutamaa sellaista voisi tappiolla myydäkin, jos saa uusia asiakkaita.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Minäkin sanon jos kysyvät, että ajattelin sen olevan uusien asiakkaiden houkuttelutarjous, sillä onhan näitä markkinointijekkuja nähty kaikenlaisia ennenkin.

Näin on! Mistä noista voi tietää?
;)
 
vieras
Soitin miehelle kertoakseni hienosta ostopäätöksestäni. ensimmäinen kysymys oli, että "Minkä kokonen se on?" :D Vastasin, että "Mitä ihmeen väliä sillä on, jos se ei maksa kun postikulut". Miehen logiikkaa taas parhaimmillaan. :D
 
idiootit
Ei hemmetti, että ootte tyhmiä. Ihmettelin jo silloiin, kun oli se muumilusikka-hässäkkä, että minkä ihmeen takia tarttee tilata kun niitä ei kuitenkaan ilmaiseksi saa. Nyt sama juttu tän telkkarin kanssa. En tajua. Hirveesti hommaa Hobbarille, kun joutuvat rahoja palauttamaan. Mitä iloa tästä teille oikeen on?

Itsekin olen toki kaiken ilmaisen perään, mutta on selvää, ettei tuo tuote ole ilmainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Minäkin sanon jos kysyvät, että ajattelin sen olevan uusien asiakkaiden houkuttelutarjous, sillä onhan näitä markkinointijekkuja nähty kaikenlaisia ennenkin.
Ja sitäpaitsi eihän joku 42":n telkkari ole niin ihmeellinen ja erikoinen, etteikö muutamaa sellaista voisi tappiolla myydäkin, jos saa uusia asiakkaita.
Jos tuon tv:n tosiaan tuolla hinnalla saan, niin lupaan kyllä tehdä siitä lähin kaikki ostokseni Hobby hallista :kieh:

nykyään rahat menee kaikki Kodin1:lle :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja idiootit:
Ei hemmetti, että ootte tyhmiä. Ihmettelin jo silloiin, kun oli se muumilusikka-hässäkkä, että minkä ihmeen takia tarttee tilata kun niitä ei kuitenkaan ilmaiseksi saa. Nyt sama juttu tän telkkarin kanssa. En tajua. Hirveesti hommaa Hobbarille, kun joutuvat rahoja palauttamaan. Mitä iloa tästä teille oikeen on?

Itsekin olen toki kaiken ilmaisen perään, mutta on selvää, ettei tuo tuote ole ilmainen.
Hobbari on muutenkin ihan anuksesta joten ei mua harmita et saavat lisähommaa rahoja palautellessa ja tilauksista ilmoitellessa :kieh:
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja idiootit:
Ei hemmetti, että ootte tyhmiä. Ihmettelin jo silloiin, kun oli se muumilusikka-hässäkkä, että minkä ihmeen takia tarttee tilata kun niitä ei kuitenkaan ilmaiseksi saa. Nyt sama juttu tän telkkarin kanssa. En tajua. Hirveesti hommaa Hobbarille, kun joutuvat rahoja palauttamaan. Mitä iloa tästä teille oikeen on?

Itsekin olen toki kaiken ilmaisen perään, mutta on selvää, ettei tuo tuote ole ilmainen.
Älä itke. Ilmaiseksi et saa mitään, jos et joskus kokeile. Viittaan jälleen ketjun ykkössivulla olevaan viestiini, jossa joku sai pilkkuvirheen takia halvan Xboxin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soitin miehelle kertoakseni hienosta ostopäätöksestäni. ensimmäinen kysymys oli, että "Minkä kokonen se on?" :D Vastasin, että "Mitä ihmeen väliä sillä on, jos se ei maksa kun postikulut". Miehen logiikkaa taas parhaimmillaan. :D
:LOL: Just, ihan tyypillistä miestä! Mä tilasin kans, täytyykin mennä sanomaan Äijälle, todennäköisesti samantapainen kommentti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä