Päiviä vaan
Tervetuloa taas uusille! :flower: Pino alkaa täyttyä!
LS Olen niin pahoillani puolestasi! Toivotaan pikaista raskautumista, jos niin päätätte että uusi saa tulla jos on tullakseen. Aika auttaa ja uusi raskaus. Siltihän nämä enkelilapset, niiksihän niitä voi kutsua, pysyvät aina mielessä , onneksi kuitenkin pahin muistokipu hälvenee.
Onnea matkaan ultralaisille
ja onnea jo käyneille :heart:
Minulla oli tänään eka neuvola. Kamalaa paperisotaahan se eka kerta on. Mitään muuta konkreettista ei käteen jää kuin kamala määrä lippuja ja neuvolakortti. Verenpaineet oli jo nyt todella alhaiset, 104/68 ja mulla ne laskee odotuksen edetessä, että mitähän ne on muutaman kk päästä??
Sydänääniä ei yritetty kuunnella, täällä tosi huono laite eikä se ota kuin 13vkosta eteenpäin, loppuajastakin saa sillä etsiä riippuen sikiön asennosta ja istukan paikasta. No, np-ultrassa sitten varmistellaan se LA.
Asuntogallup Me asutaan miehen vanhalla sukutilalla maalla. Omakotitalossa ja huoneita on 7mh,olohuone,khh,keittiö neliöitä 300. Lapsista tämänhetkisistä toiseksi ja kolmanneksi nuorimmat asuvat samassa ja muilla on omat huoneet. Teemme vähän remonttia ja sen jälkeen hekin muuttavat omiin huoneisiinsa. Vauva asuu ensimmäisen vuoden meidän huoneessa.
Auto meidän on pitänyt vaihtaa jo aikoja sitten, mutta vielä menty normaalilla farmarilla. Harvoin ollaan liikkeellä ihan koko porukalla niin sillä pärjätty. Nyt ollaan tosin suunniteltu että vaihdettas 7-9 hengen bussiin tai 7 paikkaiseen normaaliin farmariin.
Huutelen nyt täälläkin, mutta onko kellään ollut aikomusta ottaa
PUPUA? Meillä olisi vielä kotia vailla 3 kpl mustaa risteytys tyttöä. YV:tä laittamalla lisätietoja
Kertomisesta Ei olla kerrottu vielä kenellekään. Ajateltiin odottaa tuo eka ultra ja kertoa sitten. Kun on hakusessa tuo oikea la, niin on mukavampi kertoa kun tietää vähän tarkemmin
Peppi ja IInes 7+2 (nlassa saatiin la 3.4 menkoista, mutta ei muuteta ennen ultraa
)