yritinpä jo aamulla tänne kirjoitella, mutta sitten pitkä sepustukseni katos yhtäkkiä tuhkana tuuleen. hermostuin ja paiskasin koko koneen kiinni. :kieh: josko nyt uudella, paremmalla yrityksellä.
ensiksikin voimia ihan valtavasti LS. :hug:
Mulla oli nyt tänään ensimmäinen aamu, ettei ollu huonoa oloa. Oksentaa tms. en oo joutunu kertaakaan, mutta sellanen ällötys on ollu aina aamuisin ja muutenkin pitkin päivää. Tänään on ollu ihan hyvä olo. Väsymys vaan vaivaa, mutta johtuuko raskaudesta vai siitä, että koulut alkas ja pitää joka aamu herätä laittamaan tyttöä kouluun. Juuri kun lomalla opittiin koko porukka nukkumisen ihanuus ja vedeltiin sikeitä puol kymmeneenki. =)
Muissa raskauksissa ei oo ollu juurikaan mitään oireita, joten tää vähäinen ällötys mitä nyt on ollu, on ollu ihan uutta. haju ja maku aisti pelaa mulla muutenki niin erikois hyvin, mutta ehkäpä ne voimistuu aina raskauden aikana vielä entisestään. : / yhtä odottaessa toteesin kerran että perunat maistuu kattilalta ja nyt kerran haarukka maistu yhtäkkiä haarukalta.
että tälläsiä mulla odottaessa.
meillä ei oo kerrottu vielä kenellekään raskaudessta. Tai no, parhaalle kaverilleni oon kertonnu, mutta sitä ei lasketa.
Mutta meillä on muutenkin aina odoteltu aika myöhään että kerrotaan. Jotenki se vaan on kiva pitää omana pikku salaisuutena. =) tuleville sisaruksille kerrotaan myös paljon paljon myöhemmin. Lasten maailmas vaan on niin piitkä aika odotella, että ei jaksa sitä kyselyä joka alkaa samantien että koska se vauva tulee??? Muistan ku esikoiselle kerrottiin joskus helmi/maaliskuulla että tulee vauva.. heinäkuulla oli laskettuaika, joten kerrottiin että kesällä syntyy. (tyttö oli tuolloin 4,5v) siitä päivästä lähtien alkoi jokapäiväinen odotus, koska lumet sulaa, että se vauva syntyy. viimeinen lumikasa oli pihasta pois niin tuumas, nyt on kesä, joko se vauva tulee!!??? pikkuusen siinä joutui sitten monta päivää odotella.. Joten tää on ihan mun, miehen ja sen parhaan kaverin salaisuus. =)
huppa kera taimin.