Terveisiä Kaunasista
Oli yllättävän positiivinen reissu. Ihmiset olivat ystävällisiä ja ruoka erittäin hyvää, joskin hiukan eriskummallista
Jotenkin surullinen oli Kaunas, huonokuntoisia taloja joka toinen, osa jäänyt joskus vuosikymmeniä sitten kesken ja siinä tilassa vieläkin. Mutta pidin paljon enemmän mitä Rigasta tai Tallinnasta
Lento oli yhtä tuskaa mennessä
Oikeen kunnon matkapahoinvointi alkoi hetku päästiin ilmaan, onneksi en sentäs joutunut oksentaan. Ja laskussa meni korvat niin pahasti lukkoon et sattui vielä seuraavanakin päivänä. Tulomatka olikin sit hiukan helpompi. Kumpaankin suuntaan lentässä meistä huolehti lentopoju Angelo
Joka paluumatkalla toui oksupussin pyytämättä ja kyseli mamin vointia
Galluppi Meillä on oma kerrostalo asunto 4h+k kilsan päässä Tampereen keskustasta, meitä asuu täällä ukko, mä ja kohta 6v esikoinen. Hyvin mahtuu tulokas vielä. Autoa vaihdettiin juuri hetki sitten, tosin silloin tulokas oli vasta toiveissa
Lapsiluku Silloin kun miehen kanssa tavattiin niin hän oli sitä mieltä et hän ei halua yhtään omaa ja et onhan mulla jo yks tyttö. Erokin siin meinas tulla kunmä oon aina halunnut monta lasta. Sit mies myöntyi sanomaan et ehkä
Ja tässä sitä ollaan... Vielä olis pari toiveissa, mutta saas nyt kattoo kuin käy.
NelliKaramelli Iso tsemppi sulle, voin omasta kokemuksesta sanoa että helppoa ei tule olemaan, mutta selviät
Mua helpotti kun tajusin / myönsin etten ole yksin vaan mulla on läheisiä ympärillä jotka ihan mielellään hoitivat vauvaa hetken et sain nukuttua tai siivottua
Mulla on vieläkin ihan kaamea väsy |O Reissussa jouduin ottamaan päikkäreitä ja niitä en koskaan normisti ota... Maanantaina tarttis lomalta palata töihin ja oikein pelottaa kuinka jaksan. Mitenhän mun tarttis töisä suhtautua MRSA-positiivisiin asiakkaisiin? Ei tekis vielä mieli kertoa esimiehelle, mutta...
~Pumpsi & Taavi rv5+3~