Hejsan!
Täälläkin yksi odottaja ilmoittautuu. Tein tunti sitten plussatestin ja laskurin mukaan la ois 6.4
Tässäpä muut speksit tuota alkulitaniaa varten:
Adalmis - 26v. - OYS - toinen - "Kerttu"
Meillä on siis tuollainen helmikuinen helmi joka maaliskuulla kuitenkin putkahti maailmaan. Kaapolle tulee 5kk ensi viikon tiistaina täyteen. Lapsille tulee siis ikäeroa vuosi ja kuukausi
. Oltiin aateltukin, että olis kiva jos tulis pieni ikäero, mutta että ihan näin nopeesti niin en ikinä ois uskonu. Kaapoa siis yritettiin enemmän ja vähemmän kolmisen vuotta niin olin aika pessimisti että niinköhän seuraavakaan nopeesti tulee
. Mutta tulipahan kuitenkin, nyt vaan toivon hurrrrjasti että pysyis matkassa <3.
Hirvee tärinä päällä ja mietin että miksi perhanassa piti toi testi just tänään tehdä. Oon nimittäin lähdössä työkeikalle illaksi ja siitä ei varmaan tuu yhtään mitään kun oon ihan täpinöissäni. Miehen sisko tulee katsomaan Kaapoa siksi aikaa kun mies tulee töistä niin pitäis sillekin olla ihan pokkana että ei kai tässä mitään
.
Varhaisultraan ei varmaankaan tämän kohdalla mennä kun rahat on todella tiukilla. Uskon ja luotan, että siellä on kaikki hyvin ja kärvistelen sinne viikolle 12 (miten muka kykenen?!?!
). Edellinen raskaus sujui täysin ongelmitta ilman mitään suurempia kremppoja, toivon että tääkin ois sellanen. Väsymystä on jo ollu, mutta sitä on muutenkin kun tuo pikkunen vielä heräilee öisin.
Sellasta tarinaa. Olipa mukava kun jonnekin sai heti purkaa tämän ilouutisen
Adalmis ja kerttu 5+0