En ymmärtäny kysyä... mutta se ultra jossa todettiin kesäkuinen keskenmeno otettiin kans Mehiläisessä, Töölössä kylläkin ja lauantaina, makso 220(!!!!) en tiedä vaikuttiko toi et oli lauantai vai maksaako ne aina noin kauheesti. Saa siitä kai sen kelakorvauksen kuitenkin. Vielä yli viikko et pääsee siihen ,ei malttais millään odottaa tänään oli eka pahoinvointikohtaus tai sitten psyykkasin sen itelleni mutta oli kyllä huononolon puuska Unohdin mainiat ikäni eli se on vaatimattomat 35 ja asukas kantaa työnimeä Tuukka (ei kyllä sen nimiseks jää mutta sanoin yks ilta miehelle et älä töni "toukkaa" niin kuuli Tuukkaa ja se nimitys sitten jäi )Joo mulle meinas tulla jo vieroitusoireita kun ei päässyt sivulle
Kiitos vauvahaaveita uudesta hienosta pinosta!
NelliKaramelli: Mehiläiseen mennään varhaisultraan myös! Satuitko muuten kysymään paljon siellä se ultra maksaa? Mä kun en kysynyt, varailin aikaa netin kautta. No kaipa se kassalla selviää
Mullakin on ihan järjetön toi keskenmenon pelko!!! Sain tietää viimeks viikolla 10.. meillä varhaisultra 11.8 ihan vaan varmuudeks et näkee onko siellä ketään ja testejä oon tehny jo 6!!!Täälläkin yksi ilmoittautuisi mukaan.
La 4.3. toinen lapsi, 5+1 menossa, PHKS
Testejä tehnyt jo kolme, ja kaiketi se on uskottava. vielä yksi digi odottelee kaapissa, josko viikon päästä vielä tarkistaisi että viikot nousee Edellinen päättyi keskenmenoon viikolla 8, joten kyllä tässä vähän jännittää ja pelottaa onko siellä mitään tai ketään matkassa. Mutta toivotaan! Neuvolaan varasin ajan 16.8. ja odottelen sitten mitä tuleman pitää. En taida minäkään mennä yksityiseen ultraan.
Turvotusta on jo niin, ettei farkut tahdo mahtua kiinni. Muuten ollut vain lievää huonovointisuutta.
mudelude ja papu 5+1