neitiperho
Kappas, sen verran oli KELAn suunnalla edistynyt mun asiat, että nyt jopa näkyy netissäkin tieto, että lapsilisä, äitiysavustus sun muut hakemukset saapuneet. Aiemmin mullakin siis näkyi pelkästään, että vanhempainraha hakemus saapunut eikä muuta. Sais nyt vaan käsitellä nopeasti sen äitiysavustus asian. Innokkaana kun menin jo tosiaan pesemään vaavin muut vaatteet mitä tullu hankittua. Vielä pitäisi alkaa lajittelemaan ne omille paikoilleen, mutta enköhän sen kerkeä. Nyt kun kuitenkin LOMA.
Mutta nyt tarkistamaan jääkaapin tilannetta, josko jotain ruokaa saisi tänään aikaiseksi. Nii ja kaipa mun noi mun koiratkin pitäisi saada lenkille...toisin sanoen..pitäisi ittensä raahata lenkille, joka tällä hetkellä EVVK.
Mutta nyt tää leveä kuljetus yrittää saada taas jotakin aikaiseksi tai alkaa ottamaan päähän. Heippa mammat.
Mutta nyt tarkistamaan jääkaapin tilannetta, josko jotain ruokaa saisi tänään aikaiseksi. Nii ja kaipa mun noi mun koiratkin pitäisi saada lenkille...toisin sanoen..pitäisi ittensä raahata lenkille, joka tällä hetkellä EVVK.
Mutta nyt tää leveä kuljetus yrittää saada taas jotakin aikaiseksi tai alkaa ottamaan päähän. Heippa mammat.