OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

Tuosta pituudesta on ollut puhetta ja aika lyhyttä sakkia ollaan, sillä minäkin vain 158cm pitkä.

Mulla meni aika tasan kaksi viikkoa siitä, kun Kelalta tuli päätöslappu postista siihen kun paketti sitten saapui.

En ole kauheasti tuohon pakkaukseen vielä perehtynyt, pikaisesti katsoin läpi, mutta kun ei ole noille vaatteille vielä mitään paikkaa, niin en ole viitsinyt niitä tuolta laatikoista kaivellakaan.
 
Iltaa. Eilen tuli Kelan päätökset ja tänään sit tuli pakettikortti et pakkauksen saa hakea postista. Et tosi nopeaa toimintaa postilta ku odottelin et pakkaus saapuu sit muutaman viikon sisällä. Toki tietenki piti heti lähteä tytön kans hakemaan vauvalle pakettia ja innoissamme sitä yhdessä sitte pengottiin, ihana pakkaus mukavempi ku silloin 2006 ku tyttö syntyi.
Ihana tuo tyttö ku sillä on kans vauva nyt tietenki mahassa ku äidilläki on, tyttö siis 2v, pullistelee mahaansa ku sen vauva potkii. :heart:
 
Huomenta!
Johan se jännityskin nosti päätään...koko aamun (eli reilun tunnin :D) on mahassa kiertäny ja muutenki hirvee levottomuus päällä... :/ huomenaamu on varmaan jotain ka-ma-laa! :x viiden aikaan herätys,syönti ja suihku, puol seiskaksi kampaajatutulle..siel menee ehkä sinne 8-8.30.. siinä ehtiiki sit taas panikoimaan sinne puol 10 ennenku pitää koululla olla!! :| Mut sit on ihana kun klo 12 jälkeen se tilaisuus on ohi, ja pääsee kotiin.:D Eilen posti toi jo kolme onnittelukorttia ja rahaa..Mukavaa, kun nuita pakollisia menoja kuitenki melkoisesti eikä itelleni tuu kuin asumistuki kesäkuussa.. Babu-kantoliinanki kaupat ois sovittu, ens viikolla pitää maksaa se. Ei kyll pahan hintanen, posteineen 23e... Eilen sainki sopivasti siihen rahat kun naapurin rouva (siis kotikotini naapuri) osti kaks lukion kirjaa 23eurolla.;)

Hmh, vähä ollu häpyluu kipeenä tän aamun, johtuu vissiin eilisestä juhlakengissä tepastelusta..:/ Toivottavasti ei huomenna ois kovin paikat kipeenä......

enmppu, mun siskon tyttökin (5v.) "kuvittelee" että sen masussa on vauva, pullistelee ja silittelee masuaan, ja kun hän käy kakalla niin sanoo että sieltä saattaa pullahtaa vauva :LOL: Ihana tyttö kyllä, oottaa kovasti tätä mun vauvan syntymistä ja joka kerta kun nähdään niin nostaa mun paidanhelmaa ja katsoo onko masu kasvanu ja silittelee sitä :heart:

Pituuskeskusteluun sen verran, että minäki oon melko lyhyt, 161cm.. Onneks masu pysyny suht pienenä viel ettei keikkaa nokalleen..;)

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille! B)
Upp3 ja hikoitteleva Mötky 29+3
 
Huomenta, kiva kun on lomalla, niin saa nukua pitkään :LOL: Tänään heräsin ennen seiskaa ja eilen kuudelta..

Jokos Tatjanan sisko on synnyttänyt, kumpi tuli =) ?
upp3: Säät ainakin suosivat täällä etelässä lakkiaisten juhlijoita, mukavaa huomista juhlapäivää :flower:
pieniananas: Hyvä,että tilanne on pysynyt ennallaan, lepoa, lepoa(tiedän, et välil turhauttaa..)

Pakkauksen oli moni taas saanut ja syyskuisten pinossakin se oli jo muutamalla. Omakin pitäis tulla muutaman viikon sisällä, mutta kun tahtoo sen heti ja äkkiä ja nyt! Mieskin eilen ihmetteli, että mitä sä sillä NYT tekisit..
:D
Oma olo parantunut huomatavasti saikun myötä, selkäsärky helpottanut ja ennenkaikkea supistuksia tulee huomattavasti vähemmän. Tiitus möyrii, pyörii ja muksauttelee säännöllisesti mahassa ja parina päivänä on hikkaillut kovin :heart: On jo hirmu ikävä vauvaa ja haluaisi saada sen syliinsä.

oviili ja tiitus 28+3
 
neitiperho
Epäreiluu et kaikki muut on saaneet jo paketin..paitsi mä :(

Joo malttamaton kun oon. Tänään on virallisesti viimeinen työpäivä, vaikka tässä nyt koko viikon olenkin jo lomaillut. Pitäisi lähteä kouluttamaan terkkarin porukkaa ja kaipa sinnekin pitää jotain pullakahvia viedä.
Huomenna hirvee tohina päivä edessä. Pitäis yhden aikaa suunnata agility kurssille nuoremman koiran kanssa, puoli neljä pitäisi olla taas ihan eri paikkakunnalla ylppärijuhlissa ja kuudeksi on kutsuttu Hämeenlinnaan tupareihin..hmm..Eipä taida rahkeet joka paikkaan riittää. Taitaa joutua ainakin tuparit jättää väliin, vaikka tiedänkin, että kaveri ainakin lopettaa puhumisen :ashamed: Mutta pitääkö tollaselle päivälle just tuparit ehdottaa, monilla kun kuitenkin juhlia varmaan on.

Taas alkaa tää huono olo vähän hiipiä maisemiin..ei voi ymmärtää mikä siinä on kun aina tällei aamupäivisin/aamuisin se iskee ja sit kestää ties kuinka kauan. Illalla ei sitten mitään. Syönytkin jo olen jo siitä ei voi johtua. Täytyis varmaan johonkin päästä tarkistamaan hemppa josko sillä merkitystä. Närästyskin jatkunut täysin ennallaan, siitä nyt enää jaksa päivittäin edes valittaa. Öisin entiseen malliin kuitenkin oksennan kaiken ulos ja sitten yritetään taas jotenkin nukkua.

Mutta sellaista. Voikaa hyvin mammat!!

 
Huomenta,
selvisi sekin, miksi Kelasta ei kuulu mitään äitiyspäivärahan suhteen. Eivät ole meidän palkkiksesta vielä laittaneet palkkatietojani eteenpäin, plääh. Nollapisteessä ollaan siis sen suhteen. No, nyt paperit lähtevät, katsotaan sitten kauanko Kelalla kestää.

Nyt on meilläkin ensimmäinen isompi hankinta tehty, mies haki eilen meille pinnasängyn yhdeltä työkaveriltaan. En vaan yhtään tiedä mihin sen lykkäisin näiksi pariksi kuukaudeksi jemmaan. Lisäksi sain huutonetistä huutamani toissavuotisen pakkauksen makuupussin. Nyt en siis ottanut pakkausta ja meillä oleva on vuodelta 2001, halusin jo vähän uudempaa kuosia tällä kertaa. Makuupussi oli täysin käyttämättömän oloinen.

Minäkään en pitkä ole, mutta hiukan taidan nostaa keskipituutta 173 sentilläni. Pituutta pitäisi olla sen verran, että maha mahtuisi olemaan sievästi tuolla sisälläkin - kuten esikoisesta kävi - mutta ei kun ei.

Säihke + pikkupossu
 
huomenta vaan kaikille!!!

neuvola kuulumisia:
rv27+6
paino:+682(yhteensä 7kg)
turvotus:+
rr:129/74
hemppa:119
pissa:leukkarit 1+ (pitää viiä näyte labraan 3h päästä)
sf:24
liikkeet:++
syke:126

eli nyt taas pissatulehduksen lääkekuuri loppui toissapäivänä ja nyt jo tulehduksen merkit ilmassa KIVAA :headwall: voisivat niinku aloittaa sen estolääkityksen, onko tuo kummakaan jos koko ajan supistelee ja paikat aukiaa liian aikaisin kun tulehdus jyllää koko ajan V.....aa!!!!
Ja sit tuo sf mitta on 5viikkoa sitten mennyt ihan yläkäyrillä niin nyt se tipahti alakäyrälle vaikka sama terkka mitannut, huolestuipa tätikin hieman ja äippäpolillehan minä sit ens viikolla menen tarkempiin tutkimuksiin. onneksi vauva liikkuu hyvin. ja eipä ne oikeen osanneet sanoa ees et miten päin vaavi on massussa.
no ens viikolla selviää taas paljon.
mut nyt täytyy lähtä aamupuuron keittoon meillä on vapaa päivä kaikilla niin saatiin nukkuakkin hiukka pitempään(paitsi minä)

hyvät päivän jatkot kaikille,, ja :hug: kaikille sitä tarvitseville

:wave: :wave:
 
Kelan sivuilla ei vieläkään näy, että ovat edes vastaanottaneet mun hakemuksen äitiysavustuksesta ja äitiysrahasta. Ja hakemus on lähetetty kuukausi sitten. Kai minun pitää sitten soittaa sinne ensi viikolla. :/ Malttamaton myös haluaisi saada pakkauksen hiplailtavaksi. :D

Toiset pääsee neuvolaan jo kahden viikon välein! Jos pääsis neuvolaan edes sen kerran kuukaudessa. :| Kaikenlaista kysyttävää olisi, mutta kun tosiaan inhoan soittamista, niin en ikinä saa soitettua neuvolatädille. No kahden viikon päästä pääsen minäkin neuvolaan. Edellisen kerran olinkin huhtikuun puolivälissä...

Ai niin iloisempiakin asioita: ostimme asunnon ja pääsemme muuttamaan.. tadaa.. ELOKUUSSA! Heh. Olemme varsinaisia ajoituksen mestareita. Jos elämä ei ole muuten kiireistä niin siitä pitää tehdä kiireistä. :LOL: No ehkä minä pakerran naistenklinikalla junioria ulos ja mies samalla siirtää muuttolaatikoita.. Ei, minä luotan siihen, että suvussani kaikki lapset ovat syntyneet isokokoisina ja myöhään. Eli juniori syntyy vasta elo-syyskuun vaihteessa, jolloin minulla on koko kuukausi aikaa pakkailla ja purkaa tavaroita.

Lämmin viikonloppu tulossa! Mukavia juhlia kaikille, joilla on juhlia! Ja rentouttavaa viikonloppua muille!

Marikki ja pikkuinen 28+3
 
Moi

En ole pinoutunut, seuraan keskusteluja vain lukemalla. La 13.8, pikkukakkosta odotellaan.

Ihan pakko oli kommentoida tuohon Neitiperhon viestiin, että vauva ollut hiljaisena. Nimittäin mulla myös, nyt vko 29 ja aikoihin ei ole masuasukki ollut näin hissukseen! Kyllä se vähän välillä liikkuu, mutta ihan pientä verrattuna aikaisempien viikkojen riehumiseen

:(
 
Mähän olen pitkä teihin verrattuna B) 166...jonkun mittauksen mukaan jopa 168 :LOL:

Neuvolassa täälläkin käyty...oli tullu painoa huimat 400 g siitä ensimmäisestä punnituksesta :D Vähemmän kuin viimeeks...hempat ja kaikki oli pysynyt ihan ok tasolla. Tosin puhuttiin, että vois ottaa jopa 2 rautatablettia päivässä.

kauhee ku tuntuu, että siitä on ikuisuus kun on itse valmistunut...ylioppilaaksi puhumattakaan. Ens vuona tulee 10 vuotta :LOL: Välillä kun miettii et seuraavaksi tulee 28 mittariin, niin alkaa kauhistuttaan. Harmi ettei vauvat oo aiemmin onnistunut :( mut onneks sitä ei ihan ikäloppu ole. Ja siitä saa olla kiitollinen ettei exän kanssa tehnyt muksuja koskaan...päättys sen verran väkivaltaisesti se juttu. Kaikkee sitä kans ehtii täs ajas kokeen *kaivaa rollaattoria esiin*
 
moi :wave:

täällä kans yks tappi, 156 cm, ja vatsanympärys ylitti tänään muuten maagisen ysikympin.

marikki meilaa kelaan, ite sain vastauksen tilanteesta melkein heti meiliini :) ei mee rahhaa puheluun.

juu, ennu, nitrot vaan kehiin, terv. nimim. 35-vee ja esikoista pukkaa ;) :D ja viisaasti puhut - tämä "projekti" vaatii sen oikean miehen onnistuakseen. sitähän määkin odotin.

hihhih, apua, oon taas hilpeellä päällä, mää en kestä :D onneks tääl kotona ei oo ketään kärsimässä tästä hyväntuulisuudesta :D paitsi kissa, pitää rääkätä sitä vähän... pian se saa matolääkkeen :x
vointi on tällä viikolla ollu erinomainen sen jälkeen, ku parin yön huonot nukkumiset sai nollattua. tosin oon panostanu vähän enemmän myös ruokiin, siis terveellisiin, mut eiköhän tää oo vaan tuurimeininkiä, millon on hyvä, millon huono olo. eli enköhän käy pelastamassa jätskin pakkasesta!

ja sit tärkein:

upp3 suuren suuri onnittelu sinulle huomisen juhlapäiväsi johdosta!! nauti täysillä ja fiilistele, päivä on yksi elämän merkittävistä hetkistä - nyt on sun aika juhlistaa sitä, että oot jaksanu pakertaa ahkerasti monta vuotta!! :flower: :flower: :flower:

terv. upp3:sta ylpeä palstatoveri ja 29+2
 
Heips!

En ole muutamaan päivään saanut aikaiseksi tänne kirjoitella, lukemassa olen kyllä käynyt teidän jutut. Kaikki vaan on niin mallillaan ettei ole mitään valittamista :D Pitkästä aikaa olen jaksanut kävellä pitkiäkin matkoja ilman hirveitä jomotuksia tai häpyluun kipeytymistä, en tiedä miksi nyt näin seesteinen olo tähän väliin :) Esikoista odottaessa kun tässä vaiheessa jomotukset vasta alkoivat supistuksineen.

Lämmintä on pitänyt, otinkin tehtäväksi alkaa poikaa opettamaan kunnolla päiväkuivaksi. Ulkona ollaan ilman vaippaa reilusti oltu, muutama vahinko on käynyt mutta nekin aurinko on hetkessä kuivattanut. Saa nähdä missä vaiheessa ollaan kun vauva syntyy, takapakkia on kuitenkin varmaan luvassa kun mieltä osoitetaan uudesta perheenjäsenestä...

Edelleen voimia teille jotka levossa joudutte olemaan!
Tsemppiä upp3:lle huomiseksi!

Lilli ja Tiitti 30+2
 
Pitkästä aikaa meinasin että pitää kirjoittaa. Lukemassa olen käynyt väähän väliä mutta kaikkea en varmastikkaan ole lukenut. Taitaa olle melkein kk aikaa kun olen viimeksi kirjoitellut... hyi minua... Täällä kaiki on mennyt ihan hyvin noin yleisesti ottaen, vähän suppareita on silloin tällöin mutta ei mitään isompia. Meidän pikkuinen myllertää kovin ja välillä miettii että mitä hän siellä oikein touhuu ja lapsilla on hauskaa kun katsovat kun koko maaha heiluu :LOL: Tänään meille posti toi päätöksen äitiyspäivärahasta eli nyt pitäisi sitten pakkaus vissiin pian tulla.

Onnea kaikille joilla huomenna päättyy tuo opiskelu urakka.

Meillä myös lapset ovat innoissaan kun tänään oli viiminen koulu päivä ja huomenna hakevat todistukset... siitä se loma sitten alkaa.


Koittakaahan kaikki masut ottaa rauhallisesti ja lepäillä tarpeeksi...
 
Tervehdys!

Pakko oli tulla kertomaan... Tarkistin just äsken Kelan asiointipalvelusta, että näkyiskö siellä mun äitiysrahapäätöstä, kun posti ei ole vielä tuonut mitään. Äitiysloma alkaa varhennettuna jo 3.6, enkä vieläkään tiedä kuinka vähällä rahalla pitää tulla toimeen.

Ilmeisesti viivästys johtuikin työnantajasta, koska Kelan palvelussa näkyi päätös, että äitiysraha maksetaan työnantajalle syyskuulle asti... Eli sen täytyy tarkoittaa sitä, että mä saan aluksi palkkaa! Siis aivan hämärää... Mä olin olevinaan niiiiiiin varma, ettei mulle voida maksaa palkkaa, kun en ole töissä ollut sitten vuoden 2006. Siis jäin sillon loppuvuodesta äitiyslomalle, sen perään hoitovapaalle ja n. 8kk:n hoitovapaan jälkeen taas äitiyslomalle.

Tuli vaan pieni pelko takaraivoon, että ehkä siinä on joku virhe ja joudun sit maksamaan rahoja takaisin. Outo käänne, en tiiä miten tähän nyt pitäis suhtautua. Tietysti ihanaa, jos oikeasti saan palkkaa ja saan pitää ne rahat!

Tarkistin netistä myös kuinka kauan Kelalla ja Postilla kesti toimittaa mulle äitiyspakkaus.
Päätös oli annettu 14.5 ja
pakkaus oli tilattu 16.5.
Posti toi laatikkoon lapun paketin saapumisesta 28.5.

Ja mä hain paketin postista eilen ja olen tyytyväinen! Vähän yllätyin kestovaipoista, niitä on niin paljon. Tai ainakin enemmän kuin 2006 paketissa.

Tää kirjoitus on nyt tylysti vaan mun jutuista, sori... Ens kerralla lupaan kommentoida teidänkin kirjoituksia!

T: Odile 31+0
 
Mä olin oikeen neuvolassa yllättynyt, kun eivät sanoneet mitään iästä. Tosin keski-ikä ensisynnyttäjille taitaa olla vieläkin siellä jossain 28 vaiheilla? Ollaanhan tätä vauvaa tässä puuhattu jo 25sesta asti sentää :D

Tosiaan irtosora...mä olin ensimmäisen mieheni kanssa melkeen 9 vuotta. Silti tän nykysen kanssa vasta natsas :) Ennen luulin etten halua lapsia...en vaan halunnut niitä edellisen kanssa :LOL:
 
Heips!

MahDOTon tervetuloa joukkoon! :wave:

Jee, tänään oli viimenen työpäivä. Nyt saa sitten ihan rauhassa vaan olla, eikä tarvi murehtia MITÄÄ työasioita! =)

Pituudesta ootte puhunu. Mä oon 172cm ja niin tässä raskaudessa ku ekassakin masu mahtuu hyvin kasvamaan tuonne sisään. Niin pieni masu mulla. :D

Tää oli tällänen pika visiitti. Meillä alkaa viideltä saunavuoro ja pitää laittaa viel kimpsut kasaa.
Paremmalla ajalla palailen!

Aurinkoista viikonloppua!! :wave:


 
Perjantai iltaa!!

Mä kans pikasesti kirjottelen kun pitäis jaksaa mennä kattomaan itelle parit vaihtovaatteet kun lähetään kasin jälkeen kun mies kotiutuu niin hakemaan tytsyt mummolasta kotia ja jäädään ainakin yheksi yöksi. Soitin äsken sinne ja kuopuksen kans juttelin niin heti oli mennyt suu mutrulle ja tuli niin surkeasti että mulla on äitiä ikävä! Itku meinas itelläkin tulla! En oo oikein soitellut sinne just tuon takia että paremmin niillä menee kun eivät kuule äitin ääntä.

Laitoin isännän tänään aamulla imuroimaan meijän huoneen ja sängyn alustan varsinkin... ite makasin sohvalla jalat pystyssä... isäntä tuumas että täällä on enemmän hommaa kuin töissä... piti sitä oikein kiusata kun se konttas pylly pystyssä lattialla ja keräs mun nenäliinoja kun niitä on näin siitepölyaikaan sängyn vierus täys,., Kerrankin näin päin!! :LOL:

Ajattelin huomenna käydä siellä paikkakunnalla mis vanhempani asuu niin yhes ihanas sisustuskaupas jos vaan saan kyydin joltain. En uskalla vielä ajaa autolla jos huono olo iskee. Vanhemmilta on kumminkin 12km suuntaansa keskustaan. Jos ees jotain pientä piristystä löytyis... yks vessapaperirullanpidike olis kiva saada. Voisin melkein asua tuolla pienellä paikkakunnalla kuin tuo yks liike on niin mun näkönen että sieltä löytyis vaikka mitä kivaa kotiin!

Mutta nyt on varmaan pakko mennä pakkaileen että selvitään ihmisten aikaan liikkeelle vielä!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja voikaahan hyvin! Sunnuntaihin asti jos olis siellä niin sisko aikoi hypätä kyytii ja tulla hetkeksi meille. Jos olis sen verran tolpillaan ja miehelle passaa niin ajetaan sen Power parkin kautta kotia (pieni mutka vaan...) Ihania nuo Tinkerit mitä on tullut sinne!!
 
aurinkoista perjantaina! :wave:

Lilli-85 oikein käy kateeksi, itse väsyn heti kun koitan kävellä vähänkään pidemmästi ja jalat kipeytyy :) näköjään jaloille niin kova rasitus tuo kasvava maha..samoin kuin selkä vihoittelee joka ilta nukkumaan mentäessä. Nyt on sitten mullekin iskenyt se ankara väsymys, ei meinaa 10 tunnin yöunetkaan riittää kun on niin voimaton olo.. :p

pituudesta on ollu puhetta..itse olen 176cm ja voitte kuvitella miten kömpelöltä mun lyllertäminen näyttää tämän ison masun kanssa :LOL:

Triinu ja beebis 28+2 :heart:
 
Heippa!
Kiitos irtosoralle ja muille, toivotaan että huominen menee parhainpäin. :whistle: Tulin tunti sitte kenraalista, voi jösses niissä portaissa taiteilua!!!!! :$ v-mäisimmät ikinä....huoh. jos en kaadu nii vähintäänni pyörryn.

Viime yönä heräsin siihen kun vauvalla oli hikka, söpön tuntoinen.. :heart: =)

Mut nyt leivän tekoon ja sohvalle salkkareita toljottaa! Sit aikaisin nukkumaan, toivottavasti muistan laittaa herätyksen kännykkään!! :LOL:

Wish me luck vai miten se oli ;)

yo-Upp3 ja hikka-Mötky
 
upp3 Paljon Onnea huomisen johdosta !!

Täällä rankka päivä takana. Haimme tamman ja sairaan varsamme kotiin klinikalta. Nyt vaan odotetaan ja seurataan tuleeko varsa kuntoon. Vasta-ainereaktio emän ternimaidolle on saannut maksan toiminnan heikkenemään ja tästä on voinnut seurata keskushermostoon vikoja. Mutta pieni toivon kipinä on edelleen jäljellä, että varsan toimintakyky palaisi normaaliksi.

Kaikki tämä stressi ei kyllä omaa vointia paranna. Supparit ovat taas muuttaneet luonnetta napakoimmiksi. Mites te muut tunnette supparit ? Alhaalla ,koko mahassa... Mulla oli ennen ennemmän alavatsassa ,mutta nyt supparit tuntuvat koko mahassa ylös asti. Ne tuntuvat vähän kipeiltä ,mutta ei läheskään verrattavissa synnytyssuppareihin.

Ei ole oikein mitään järkevää kirjoittamista niin paras lopettaa ja koittaa alkaa nukkumaan. Hyvää yötä!!
-Poni ja Manteli 28+2

 
Onnea ja Tsemppiä upp3 !! =) :flower:

Pituudesta ollu puhetta, mä oon semmoset 166 cm pitkä.. miten muuten, tehdäänkö nykyään niitä kasvuarvioita lapsille, kun mulle oli tehty joskus lapsena ja ennuste oli ollu melkein 180cm, ja tämmöseks sit jäin.. :D

poni06 kyseli noista suppareista, mulla tuntuu supparit mahan "sivulla" ja sit nivusissa, ja ne on kipeitä ja tosi ilkeen tuntusia, mut mulla johtuu myös liiasta rehkimisestä. joudun päiväsaikaan käveleksimäään tosi paljon, mikä on kyl ihanaa ja virkistävää mut sit seuraavana yönä ja iltana tietää kävelleensä kun tulee sit noita... ja sit tulee niitä kovotteluja tosi paljon mut se kai kuuluu asiaan.
Toivotaan että pikkunen varsa parantuisi!

Vähän on menny rytmi sekasin, mies heräilee 4 maissa aina lähteekseen töihin, niin mäkään en saa sit enää nukuttua ja kun sil tulee työmatkaa semmoset 50km niin en ees pysty ruveta nukkuu ennen kun se on ilmottanu olevansa turvallisesti perillä... (miten niin hysteerikko... :LOL: )
Ihanaa, se on jopa luvannut olla ensvkolla mun syntymäpäivänä vapaalla, ei ole paljon ollut nyt yhteistä aikaa ja tuskin tulee tän kesän aikana paljoa edes olemaan, mikä on musta tosi masentavaa, aika paljon tulee yksin oltua.. mut jospa sitä ensvkolla keksisi jotain kivaa sit, hurjat 21 vuotta tulee täyteen.

mukavaa ja lämmintä vkonloppua kaikille, mä yritän kömpiä viel sängynpohjalle, josko sitä sais parisen tuntia viel nukuttua...

t. Hosso ja Iida 30+4
 
upp3, tsemppiä ja onnea vielä näin virallisena juhlapäivänä! :flower:

taidampa viettää ulkona tämän päivän, ihanaa kun arska paistaa B) jos ei tuota jalkojen turvotusta tulis niin paljon kun on lämmin ja jalkeilla niin olis vielä kivempi mut ei se auta ku ajatella et ei tämä iäisyyksiä kestä:) harmi kun ei ole ketään tuttuja jotka valmistuu, olis kiva tälläytyä ja lähteä liikenteeseen, heti piristyy kun on hyvä ilma. noh, pitää mennä kirpparille tekemään hintojen laskuoperaatio jos vielä sais muutamana viimesenä päivänä menemään tavaraa.

ihanaa ja lämmintä viikonloppua kaikille tasapuolisesti!

salamanteri&steve 30+1!! :heart:
 
Huomenta!

Upp3:lle hurjasti onnea :flower: :flower: , äläkä kaadu tai pyörry, nautit vaan päivästä!!!!

Mie oon ihan yksin kotona, mies ja poika lähti mönkijällä ajelee ja sit pesee se ja ties mitä..

Pitäs vissiin ainaki tuo keittiö siivota.. plah.. nii oon jo tottunu siihe et mies siivoo sen, ku en iltasin jaksa olla pystyssä.. miulla koskee tohon mahan korkeimpaan kohtaan..niiku viistosti navan oikeella ylhäällä.. sellanen hirvee venytyskipu, ku on kauan ylhäällä.. heti helpottaa ku käy kylelleen.. esikolta oli ihan sama.. eli tuo hidastaa miun vauhin nyt sitten loppuun asti varmaan..

muuten kaikki ihan jees. vaavi möyrii kovasti masussa.. varsinkin kun käyn kylelleen, ni se meinaa oikeesti tulla kylestä läpi..ja se on ainut asento missä voin olla.. yöllä hänkin onneksi nukkuu =)

Ja kauhee hiki.. siis oikeesti oon koko ajan hiestä märkä.. ja se haisee :ashamed: .. vaikka mie oon löytäny sellasen hyvän aloe vera dödön, mikä autto ennen, mut nyt raskaushiki on tullu ja nujertanu ton dödön.. tosi ällöö..

Enpä taas muitsa mitä ootte puhellu täällä.. ponille jaksuja varsan kanssa.. huono sanoo et koita olla stressaamatta.. Mutta toivotaan että varsa parenee ja sie pysyt yhessä kasassa!!!

Ja nyt tytöt ne rollaattorit ja nitrot nurkkaan ja nautitaan äitiydestä täysin rinnoin :D

Äiti lpr 30+4
 
Esikon isä vetää mun mielialan taas ihan pohjamutiin. Typykkä on 3,5v ja uhmassa, nyt tuntuu, että exä syyttää mua ja mun kasvatusta, että typy ei ookkaan maailman kiltein ja uskovaisin lapsi. Tänään aamulla exä sai kilarit siitä, että typy oli sille huutanu aamulla haluavansa mummun kans kauppaan ja sit kun oli luvan saanu, että pääsee, oli kiukunnu siitä mitä haluaa pukee. Ja tää että tollasesta asiasta kiukutellaan, on nyt sit mun vikaani.
Exä ei missään vaiheessa oo hyväksyny mun nykyistä miestä, tulevaa lasta, mun työpaikkaani, saikkuani, kesälomaani, eikä varmaan äitiyslomaakaan. Ne kun kaikki vaikeuttaa typyn ja exän yhteiseloo. Meillä typy siis puolet ja puolet molemmilla.
Mä olen vaan niin väsyny ainaseen moittimiseen :(
 
Emeelia..voitylsyys noita miehiä.. toihan on ihan normaalia uhmaa.. meillä ollu just tota samaa koko kevät, poitsu täyttää kohta 4v. eikä miun mies(pojan isä) aina välttämättä ymmärrä, vaikka yritän kui sille selittää et lapsilla on uhmaa ja ne teettää ihan ihme juttuja ja ne vaihtaa muotoon..yx kiukku aihe ku poistuu ni toinen tulee tilalle.

koita kestää :hug: .
 

Yhteistyössä