OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

Odile sulla on ilmeisesti vakityö ja kolme kuukautta palkallista äitiysvapaata, niin ei kai se siitä pitäisi muuttua vaikka välillä olisikin hoitovapaalla kun työsuhde kuitenkin on koko ajan voimassa. Saitko silloin viime äitiysloman alussa palkkaa? Voithan varmistaa vielä teidän palkanlaskijalta, mutta mun mielestä pitäisi mennä noin eli tuskin siinä mitään virhettä on.

Kyllä tuli hieno sää kaikille juhlijoille ja tietysti muillekin =)

Tänään taidan mennä vähän shoppailemaan kesävaatteita itelleni kun tuntuu että napa alkaa vilkkua kaikkien paitojen alta.. :LOL:

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Huh hellettä!!
Tulin sisälle hetkeksi vilvoittelemaan ja syömään raparperipiirakkaa, miehet ne tuolla aitaa pihaa ja mä vaan lorvin B)


Odile Sinuna kyllä tarkistaisin esim. liitosta tai luottamusmieheltä tuon palkkajutun. Ettei sitten tule ylläreitä. :p

Me saatiin äitiyspakkaus eilen! ihanaihanaihana!! :heart: Ja kesti siis n. viikko siitä kun se oli tilattu.

Kyllä tuolla ulkona on sitten lämmin ilma! Aidataan tosiaan tuota pihaa, niin saa koirat sitten olla vapaana siellä. Tekis kovasti mieli tehdä kukkapenkkejä ym. pihahommia, mutta taitaa olla viisaampaa etten mene tuonne aurinkoon rehkimään.

Niin ja hermokin meinaa mennä, isäni on siis meillä tekemässä tuota aitaa mieheni kanssa, noh iskä sitten sanoi että mummu ja pappa saattaa tulla yllätysvisiitille! ai että pisti kiehumaan! :/ Heiltä meille on matkaa vaivaset 40km ja ovat käyneet viimeksi... öö... joskus talvella. Ja luvanneet monta kertaa tulla kylään ja mitä vielä! pakkoko nyt sitten on tulla ja vielä yllätyskäynnille?! En vaan jotenkin nyt jaksa vieraita. Ja he kun ovat ns. kaappijuoppoja niin ei kiinnosta katella vaikka autolla tulevatkin. Sanoin iskällekin että lähden hyvinkin äkkiä pois jos tulevat! Alko ärsyttään ihan suunnattomasti! Jos eivät osaa tulla meille muutakun vain silloin kun iskä on täällä ni ei tarvi tulla sitten ollenkaan! :kieh:

Menen hillitseen raivoani tuonne pihamaalle... B)
-Heitsu&Papu-
 
iltaa!!
kylläpäs oli taas päivä, kaikki muut on ilmeisesti saaneet nauttia tän päivän auringossa ja muutenkin mahetsusta ilmasta.
Meitsin päivä on ollu ihan ankee, aamusta tulin kamalan kipeeksi supisteli ja alamaha ja alaselkä oli ihan tulessa. Olin jo ihan varma et nyt tää tulee ulos, soitin synnärille ja ne käski tulla sinne no ne otti käyrää ja ja sit tuli lääkäri tutkiin no kohdun kaula+suu oli ok ja mulla olikin oikein pahaks äitynyt hiiva johon ei enään se canesten ole tehonnut no sain siihen sitten hiukka tehokkaampaa ainetta toivottavasti nyt auttais.
Ihanaa oli et näin taas vaavin, vastas viikkoja ja painoarvio oli 1100g ja se oli kääntynyt sit pää ylöspäin toivottavasti se nyt vielä kääntys pää alaspäin. ja neljättä poikaa lupailtiin.

mut nyt täytyy lähtä paapiin, vointeja kaikille!!!!
 
Voimia kaikille, joilla vaivoja ja sulle Jyffe toipumisia!

Pituuksista ollu puheetta, pistän parhaimmaksiko, kun 155cm. Eli pätkä ollaan :D

Tänään olimme yksissä lakkiaisissa, hikistä oli. Laitoin sellaiset sukkahousut tai ei ne nyt mitkään sukkahousut ole, miksikö niitä sanottiinkaan, kun reisiin asti uloittuu. Ajattelin, että kätevät, kun äitiyssukkahousuja tosi vaikeaa löytää. Muuten ihan ok, mutta sisäreidet hiersivät toisiaan vasten, kun ei ollut sitä haaraosaa ja näin kuumalla hiostaa...eli kipeenä on. Ilmeisesti liikaa läskiä reisissä :LOL: En kyllä ole mikään ylipainoinen, vitsailen vain.

Vieläkin huokailen noiden vaatteiden suhteen, kun ei mistään tahdo löytyä esim. kesäisiä äitiyshameita. Kun menee katsomaan ensin jonnekin 60- 80 km:n päähän h& m:lle tai Lindexille äippähameita. löytyy ehkä pari mallia ja sit ei löydy joko kokoja, tai muuten ei miellytä tms. Netistä tilattuna se on sitten sellsista hakuammuntaa ja siellä tuntuu, et mallistot ei vaihdu ollenkaan...
 
aukku mää löysin just indiskasta kivan hameen, ihan perusmallia, mutta sopii hyvin tänkin mahan kanssa. nythän on tosi väljien ja erityisesti pitkämallisten mekkojen kesä, joten ihan normikaupoissakin on tavallista runsaammin tarjokkaita :) pituushan se merkkaa, ettei edestä vilku, vaikka perästä peittää :D

irtis 29+3
 
piti tulla ihan kysäsemään teiltä että onko teillä kellään välillä semmosta kuukautis kipua mahassa? mulla on nyt pari päivää tuntunu semmosta ja oon vähän huolissani. viime viikolla oli se lääkäri ja kohdun suu oli kova ja kiinni mut vähän harmittaa tuo juiliminen.. :(
 

Yhteistyössä