onpas mulla kiva äiti:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Käärme

Jäsen
26.04.2006
539
0
16
Niin olen sitä odottanut meille kylään. Vuosi sitten kävi viimeksi. Monta kertaa on luvannut tulla, mut eipä tuo tule. Nyt viimeisin on että sano tulevansa jo puol toista kuukautta sitten että tulee äitienpäiväksi meille. Soitin sille taas että tuleeko, sano että ei kun ei kuulemma ole rahaa. Olisi haettu ja viety. Nyt se sitten sano että tulee juhannuksena, no ei niihin lupauksiin ole luottamista, ei tule kuitenkaa. Monta kertaa olen myös äitiltä kysynyt, että voisinko tulla lasten kanssa hänen luokseen vaikka yhdeksi yöksi, sanoo aina että ei ole patjaa. Haluaisin äitin kanssa pitää yhteyttä enemmänkin, mutta ei hän halua. Aina kun soitankin, niin jos jotain rupean kertomaan, niin se lopettaa yleensä kesken kaiken mun jutustelun puhelun. Puhelut kestää korkeintaan 1minuutin.

Toi on niin tuttu tarina meilläkin..En siis itekkään pahemmin ole äitiini yhteyksissä ja ne harvatkin puhelut kestää tosiaan sen yhden minuutin. Silloinkaan se ei koskaan ees kysy mitä mulle kuuluu tai mitä sen lapsenlapsille kuuluu.. Ei kerinnyt ees meidän nuoremman 1v synttäreille aikoinaan. Lupas muutaman kerran tulla mutta sit tulikin aina jotain muuta. Nykyään en hirveesti asiasta stressaa mutta välillä kun asiaa jää miettimään niin kyllä harmittaa. Onneksi lapsilla on myös toinen mummu ja pappa.

Yhteistyössä