äiti, mulla on lelu nenässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meidän 3v oli kivi nenässä ja käytiin päivystyksessä ja hoitja sano ettei siel näy mitään mutta se oli pois kun tyttö aivasti mut järkytyin vaan kiven kokoa oli nimittäin aika iso :o

Meillä keskimmäinen neito laittoi kanssa siskon muovihelmen nenäänsä edellisenä keväänä. Helmi oli sen verran iso, että syvälle se ei päässyt, mutta sen verran sopiva neidon sieraimeen, että siitä ei kotikonstein saanut otetta. Se vaan pyöri siinä. Ja sanomattakin kai on selvää, ettei tyttö osaa niistää...

Mentiin päivystykseen, jossa lääkäri kurkkasi nenään. Hän kauhistui ja henkäisi: "Herrajumala, tämähän on täynnä verta!" Mä pysyin khuulina: "Se on punainen helmi." =)

Alkuperäinen kirjoittaja polli:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
muista hakea kelalta matkakorvaukset.

täytyypä kysästä sieltä tuosta kun ei ole kokemusta moisesta.

et sä mittään saa kun on se 150 euron omavastuu

[/quote

ai niin sä asut tuolla,missä noi välimatkat kamalii,niin vähentäävät korvauksesta sen 19 ja risat sitä omavastuuta...

Ihan vaan vinkiksi että helpoin tapa poistaa nenään joutunut pieni esine, esim. herne on imeä se itse pillillä pois. Meillä onmonet kerrat onnistuttu sillä tavalla, sinne kun rupeaa sorkkimaan niin menee vaan syvemmälle, pillillä sen saa helposti imettyä syvemmältäkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ihan vaan vinkiksi että helpoin tapa poistaa nenään joutunut pieni esine, esim. herne on imeä se itse pillillä pois. Meillä onmonet kerrat onnistuttu sillä tavalla, sinne kun rupeaa sorkkimaan niin menee vaan syvemmälle, pillillä sen saa helposti imettyä syvemmältäkin ;)

juu aina voi kokeilla noita konsteja, mutta ei saanu tääl kemissä edes sillä imulla pois tuota helmeä...

mä mieluummin käyn tohtorissa jos vähänkään epäilyttää ettei itse saa pois kun on sen verran vaarallinen sitten jos meneekin väärään suuntaan.

Yhteistyössä