V
vieras
Vieras
Jos miehenne soittaa 1½ tuntia etukäteen, että onkin tulossa vieraita, eli 4 syöjän sijaan on 8, joista osa ulkomaalaisia, niin saatteko pöydän koreaksi? Entä meneekö hermo tai jotain muuta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos miehenne soittaa 1½ tuntia etukäteen, että onkin tulossa vieraita, eli 4 syöjän sijaan on 8, joista osa ulkomaalaisia, niin saatteko pöydän koreaksi? Entä meneekö hermo tai jotain muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uskomattomia olette, jos tuollainen onnistuu *kaapit tyhjänä ja kämppä sekaisin*
Kämppä mullakin on sekaisin, mutta en siitä ottaisi paiseita, jos kerran vieraita tulee yllättäen. Ulkomaalaisetkaan eivät olisi ongelma, sillä koska itse olen kasvissyöjä eikä mikään uskonto tai kulttuuri kiellä kasvisten syömistä, meiltä löytyisi mun "tsunamivarastostani" kasvisruoka-ainekset useampaankin ateriaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uskomattomia olette, jos tuollainen onnistuu *kaapit tyhjänä ja kämppä sekaisin*