Onkos sellainen puoluejohtaja luotettava joka valehtee vaimolleen kahdeksan vuotta – jättää jopa kertomatta yhden lapsenkin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hän on jännämies, Alfauros ja erittäin tavoiteltu naisten keskuudessa. Kerro muuten yksikin poliitikko joka ei valehtelisi kokoajan?
Suurin osa poliitikoista ei valehtele koko ajan. Suurin osa suomalaisista poliitikoista ei suoranaisesti juuri lainkaan.
Poikkeuksia toki löytyy. Mutta on eri asia esittää asiat toisessa valossa kuin valehdella.

Esimerkkejä paljon valehtelevista poliitikoista: Putin, (Ja muutkin diktaattorit), Trump...

Suuri osa ihmisistä valehtelee joskus, poliitikot myös. Poliitikot ovat kovan luupin alla, joten heidän on tuon homman kanssa oltava todella varovaisia. Bill Clinton joutui kuseen aikoinaan kun valehteli Monicasta... Silti vale tehtävän kannalta ei ollut oleellinen.
 
Kuka kansanedustaja on kertonut kannattavansa moniavioisuutta?

Viittaatko nyt moniavioisen uskonnon kannattamisella Islamiin vai kristinuskon tiettyihin muotoihin. Kristittyjä eduskunnassa kuitenkin valtaosa.
Mitäpä luulet mihin viittaan ja missä mä kirjoitin kenenkään kannattavan suoranaisesti moniavioisuutta?
Saisko linkin siihen etteivät muslimi kansanedustajat kannata Suomessa moniavioisuutta?
 
vierailija
Moniavioisuus ei ole ongelma, mutta Halla-ahon mahdollinen pääministeriys on erittäin suuri ongelma vihervasemmistolle: oppositio kutsuu.
Minusta olisi hyvä, että näin kävisi. Sittenpähän kannattajat näkisivät, että hallituksessa on tehtävä kompromisseja, isojakin, muuten eivät asiat hoidu. Eli tulee ns. takinkääntämistä ja kansalaisille esitettyjen lupausten pettämistä :)
 
Deleted member 149094
Mä tipuin kärryiltä. Mitä moniavioisuudella ja pettämisellä on tekemistä keskenään?

Tuosta ilmiöstä olen vähän huolestunut, kuinka henkilöpalvonta menee aika pitkälle näissä persupiireissä. Eli ihan sama, mitä tekee, jos on persu, niin se hyväksytään sokeasti.
 
Ei kai sitä laittomaksi kukaan epäillytkään. Luotettavuudestahan kysyttiin.

Jos vaimoa voi sumeilematta kusettaa noin, mieti miten paljon voi kusettaa tuntemattomia.
Pitäisikö kaikkien vieraissa käyneiden saada vaikkapa kenkää duunistaan, koska eiväthän he voi olla mitenkään päteviä ammatissaan, jos pettävät puolisoaan? Kyllä työnantajan pitää voida luottaa työntekijöihinsä, eikö?

Sairaanhoitaja saa fudut, kun pettää puolisoaan? Miten ihmeessä sellainen ihminen voisi olla luotettava ja hoitaa työnsä?
Journalisti saa fudut, koska käy vieraissa? Eihän hänen juttuihinsa voi luottaa.
Tuomari saa fudut, koska käy vieraissa? Eihän hänen arvostelukykyynsä voi luottaa.

Maailmassa nyt on kautta aikojen juostu pitkin maita ja mantuja räpsät leviänä tai vehkeet ojossa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mä tipuin kärryiltä. Mitä moniavioisuudella ja pettämisellä on tekemistä keskenään?

Tuosta ilmiöstä olen vähän huolestunut, kuinka henkilöpalvonta menee aika pitkälle näissä persupiireissä. Eli ihan sama, mitä tekee, jos on persu, niin se hyväksytään sokeasti.
Näkihän tuon jo Trumpin palvonnassa. Nimenomaan palvonnasta on kyse. Ei ole minusta kauhean tervettä. Mulle ei tulisi mieleenikään silmät sokeina palvoa jotakin poliitikkoa teki hän mitä tahansa. Käytän ääneni harkiten.
 
vierailija
Pitäisikö kaikkien vieraissa käyneiden saada vaikkapa kenkää duunistaan, koska eiväthän he voi olla mitenkään päteviä ammatissaan, jos pettävät puolisoaan? Kyllä työnantajan pitää voida luottaa työntekijöihinsä, eikö?

Sairaanhoitaja saa fudut, kun pettää puolisoaan? Miten ihmeessä sellainen ihminen voisi olla luotettava ja hoitaa työnsä?
Journalisti saa fudut, koska käy vieraissa? Eihän hänen juttuihinsa voi luottaa.
Tuomari saa fudut, koska käy vieraissa? Eihän hänen arvostelukykyynsä voi luottaa.

Maailmassa nyt on kautta aikojen juostu pitkin maita ja mantuja räpsät leviänä tai vehkeet ojossa.
Edelleen, kyse oli siitä voiko luottaa, ei siitä pitääkö antaa potkut.
Koita nyt herranjestas pysyä nahoissas.
 
vierailija
Pitäisikö kaikkien vieraissa käyneiden saada vaikkapa kenkää duunistaan, koska eiväthän he voi olla mitenkään päteviä ammatissaan, jos pettävät puolisoaan? Kyllä työnantajan pitää voida luottaa työntekijöihinsä, eikö?

Sairaanhoitaja saa fudut, kun pettää puolisoaan? Miten ihmeessä sellainen ihminen voisi olla luotettava ja hoitaa työnsä?
Journalisti saa fudut, koska käy vieraissa? Eihän hänen juttuihinsa voi luottaa.
Tuomari saa fudut, koska käy vieraissa? Eihän hänen arvostelukykyynsä voi luottaa.

Maailmassa nyt on kautta aikojen juostu pitkin maita ja mantkuja räpsät leviänä tai vehkeet ojossa.
No, kun puolue on huolissaan niin sanottujen perinteisten arvojen (mitä sitten ovatkaan) murenemisesta ja haluavat niitä vaalia, eikä siinä mitään, niin jotenkin tuollainen toiminta on vähän arveluttavaa puheenjohtajalta. Mutta tämä on vain mun mielipide. Enkä sano, että kerran pettäminen olisi sen parempaa, mutta useamman vuoden suhde on jo kyllä eri asia.

Kansalaiset eivät valitse firman toimaria, tässä on kyse meitä edustavien ihmisten valinnasta. Mutta kuten sanottu, nämähän ovat vain mielipidekysymyksiä.
 
Mä tipuin kärryiltä. Mitä moniavioisuudella ja pettämisellä on tekemistä keskenään?

Tuosta ilmiöstä olen vähän huolestunut, kuinka henkilöpalvonta menee aika pitkälle näissä persupiireissä. Eli ihan sama, mitä tekee, jos on persu, niin se hyväksytään sokeasti.
Koet siis, että Halla- aho ei voi olla hyvä puolueensa johtajana, koska hänellä oli sivusuhde?
Ja sinusta jokainen, joka on kanssasi eri mieltä, hyväksyy asian sokeasti?

Jos ollaan ihan rehellisiä, niin minulle on yksi lysti, missä ortopedini munaansa uittaa, jos se kykenee kursimaan polveni kasaan. Sama logiikka pätee politiikkoihin, kirjastohoitajiin, kaupankassoihin ja autonkorjaajaan.
 
Edelleen, kyse oli siitä voiko luottaa, ei siitä pitääkö antaa potkut.
Koita nyt herranjestas pysyä nahoissas.
Siitä syystä kysyinkin, että pitäisikö antaa kenkää?

Mutta kerro toki, miltä kannalta lähestyt kysymystä luottamisesta? Luottaisinko häneen lapseni kummina? Luottaisinko häneen varojeni sijoittajana? Luottaisinko häneen poliitikkona? Luottaisikon häneen aviomiehenä?

Millaisesta luottamuksesta puhut? En ymmärrä miten se on tässä relevanttia?
 
vierailija
Koet siis, että Halla- aho ei voi olla hyvä puolueensa johtajana, koska hänellä oli sivusuhde?
Ja sinusta jokainen, joka on kanssasi eri mieltä, hyväksyy asian sokeasti?

Jos ollaan ihan rehellisiä, niin minulle on yksi lysti, missä ortopedini munaansa uittaa, jos se kykenee kursimaan polveni kasaan. Sama logiikka pätee politiikkoihin, kirjastohoitajiin, kaupankassoihin ja autonkorjaajaan.
Eli jos se puolueenjohtaja kusettaa sitä "elämänsä tärkeintä" ihmistä, se kuitenkin ajaa sun asemaas koska se sanoo niin?
Tämä selvä.
 
Deleted member 149094
Koet siis, että Halla- aho ei voi olla hyvä puolueensa johtajana, koska hänellä oli sivusuhde?
Ja sinusta jokainen, joka on kanssasi eri mieltä, hyväksyy asian sokeasti?

Jos ollaan ihan rehellisiä, niin minulle on yksi lysti, missä ortopedini munaansa uittaa, jos se kykenee kursimaan polveni kasaan. Sama logiikka pätee politiikkoihin, kirjastohoitajiin, kaupankassoihin ja autonkorjaajaan.
Ei nyt puhuta ortopedistä, vaan puolueen puheenjohtajasta, joka ei toimi puolueen itse asettamilla perinteisillä perhearvoilla.

Vähän, jos olis THLn pomo, joka ajaa/ jonka edustama laitos tupakka- ja alkoholirajoituksia, mutta vetää perskännit säännöllisesti ja vetää tupakkaa ketjussa kuin korsteeni.
 

Yhteistyössä