Onkohan Norjasa huudettu allahu akbaria

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
ach et sais silloin omaa rauhaa. mitähän kaikkee siellä tehdään noin muuten. Mitä sie odotat kun pääset taivaaseen saako siellä jutella jeesuksenkin kanssa?. entä jumalan. mä vetelisin kyllä siellä tirsoi ja olisin jälleen huoleton.
Siellä kuulemma hengataan. On kaupunkia ja nättiä luontoa. Nähdään kavereita jotka tulee syömään omaan kotiin (ainut että kokata ei tartte kun tarjottavat ilmestyy jos niitä toivoo), Jeesuski saattaa poiketa ruokapöydässä, sit ylistellään Jumalaa, on siellä joitain kevyitä pikku askareita jne.
 
9MM
Siellä kuulemma hengataan. On kaupunkia ja nättiä luontoa. Nähdään kavereita jotka tulee syömään omaan kotiin (ainut että kokata ei tartte kun tarjottavat ilmestyy jos niitä toivoo), Jeesuski saattaa poiketa ruokapöydässä, sit ylistellään Jumalaa, on siellä joitain kevyitä pikku askareita jne.
eli echo sun ois suostuttava jos pyytäisin sut majaani syömään. mitäs ruokalajii toivoisit saavasi?. muuten kuullostaa lepposalle
 
9MM
Oon itsekäs riivinrauta luonnostani. Jumala on antanu mulle uskoontulossa uudet vermeet mutta joka aamu saan valita, tottelenko vanhaa Echoa vai uutta...
noh ootko saannut kutsumusta mennä puhumaan jumalasta muille maille missä usko ei ole niin vahvaa ja perustaa nunnaluostarii uskonsisarille. noh mulla vähän samaa vikaa ku teen vanhaa paskaa vaik ois mahdollisuus. hitto yks kesä tuntui et mut on armahdettu vaikka sorruin suureen syntiin silloin aikoinani. ach jumala on niin kaunis ja siellä ois kiva viettää iäisyys. Mut mitä ruokaa söisit meijän ensitapaamisel jos molemmat jonkun ihmeen kautta päädyttäis taivaisiin ni miten me juhlittais sitä ilon hetkee?
 
Kuka on puolustanut?

Onhan se selvää, että tyypilla on vakavia mielenterveysongelmia. Eikö sinusta? Katopa toi video. Ei ihan tasapainoiselta vaikuta.

No ihan normaalilta äärioppiin kääntyneeltä vaikuttaa. Tehdään video, jossa uhataan todistaa uskon voima. Tässä tapauksessa siis se, että tekijä on (kunnon) muslimi. Hän toimi täsmälleen oppinsa pyhän kirjan ohjeiden mukaan, tappoi vääräuskoisia.
 
noh ootko saannut kutsumusta mennä puhumaan jumalasta muille maille missä usko ei ole niin vahvaa ja perustaa nunnaluostarii uskonsisarille. noh mulla vähän samaa vikaa ku teen vanhaa paskaa vaik ois mahdollisuus. hitto yks kesä tuntui et mut on armahdettu vaikka sorruin suureen syntiin silloin aikoinani. ach jumala on niin kaunis ja siellä ois kiva viettää iäisyys. Mut mitä ruokaa söisit meijän ensitapaamisel jos molemmat jonkun ihmeen kautta päädyttäis taivaisiin ni miten me juhlittais sitä ilon hetkee?
No ihan mitä vaan. Ei siellä huonoja ruokia ole. :D
 

Yhteistyössä