Onkohan Norjasa huudettu allahu akbaria

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
En kuuklannu...väsy...
tässä biisissä nää ainakin laulaa kirkossa ianakin kun kattoo ympäristö ja laulaa hallelujah se oli israelin oppien mukaan ylistys jumalalle voin muistaa väärin.
 
Ihan nätti, mut mikä se Harryn peli on?
mulla ei oo mitään hajua lasken ton vaan kirkollis musiikiks mä oon rakastunut kirkollis musaan kun sieltä löytyy niin paljon kaunista kuunneltavaa
Ei todellakaan oo kirkollismusaa, vaan on leffamusaa jännäristä


Latte on kertonut aiemminkin, kuinka on lumoutunut tuosta keskimmäisestä kuoron naisesta videon alussa, hän on niin:love::love::love:


 
9MM
Ei todellakaan oo kirkollismusaa, vaan on leffamusaa jännäristä


Latte on kertonut aiemminkin, kuinka on lumoutunut tuosta keskimmäisestä kuoron naisesta videon alussa, hän on niin


No eikö kirkollis musaa sitten voi käyttää leffassa?. No mulle tosta biisistä tuli hartaudellinen olo :)
 
Liittyy tähän ketjuun miten?

Onko sinulla jotakin sanottavaa tuosta kamalasta teosta ja sen se..päisestä tekijästä?
Kas, perskärpäseni siinä surisee taas :sneaky:

Katsos nyt optikkojen tarjouksia ja hanki lasit. Vastasin siinä 9mm:n aiempaan kommenttiin musiikista.

Kyllä mä olen ollut aina aktiivinen tuomitsemaan tuon vastenmielisen ”rauhanuskonnon” raakoja murhia ja järkyttäviä raiskausmääriä. Niin nytkin, toivon kovempaa otetta näiden raakalaisten suhteen. Maastakarkoitus jokaiselle tekijälle rangaistuksen jälkeen lomanviettomaihinsa, jos niitä nyt edes aina annetaan.
 

Yhteistyössä