Onkohan Norjasa huudettu allahu akbaria

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kas, perskärpäseni siinä surisee taas

Katsos nyt optikkojen tarjouksia ja hanki lasit. Vastasin siinä 9mm:n aiempaan kommenttiin musiikista.

Kyllä mä olen ollut aina aktiivinen tuomitsemaan tuon vastenmielisen ”rauhanuskonnon” raakoja murhia ja järkyttäviä raiskausmääriä. Niin nytkin, toivon kovempaa otetta näiden raakalaisten suhteen. Maastakarkoitus jokaiselle tekijälle rangaistuksen jälkeen lomanviettomaihinsa, jos niitä nyt edes aina annetaan.
Kas, typerien kommenttien "mies" taas vauhdissa.

Mihinkäs tuo nyt omasta kotimaastaan karkotettaisiin? Vai siihen isänkö kotimaahan? Mitä se auttaisi?
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
vierailija
Sur rur rurr

Et taaskaan tajunnut, puhuin monikossa muslimirikollisista yleistasolla!
Ok, oon samaa mieltä, jos sellainen kotimaa on (olettaen, ettei ole maassa syntynyt siis) mut mä keskityn nyt tähän keissiin ja eihän tämä heppu nyt varsinaisesti mikään uskonnollinen ollut, kuten sukulaisetkin ovat todenneet, vaan yksinkertaisesti h...llu. Luultavasti sk..freenikko, niillähänä päässä vilisee ties mitä hahmoa. Tällä palstallakin on yksi, joka muuntautuu välillä ties miksi, mutta tyylistään sen tuntee.
 
Ok, oon samaa mieltä, jos sellainen kotimaa on (olettaen, ettei ole maassa syntynyt siis) mut mä keskityn nyt tähän keissiin ja eihän tämä heppu nyt varsinaisesti mikään uskonnollinen ollut, kuten sukulaisetkin ovat todenneet, vaan yksinkertaisesti h...llu. Luultavasti sk..freenikko, niillähänä päässä vilisee ties mitä hahmoa. Tällä palstallakin on yksi, joka muuntautuu välillä ties miksi, mutta tyylistään sen tuntee.
Kuka muuten sen oman uskonnollisuuden osaa määrittää? Eikä sillä ole mitään väliä, vaan kytkös tulee islaminuskon kautta, ja hän on ns kopiomurhaaja. Murhaa sattumanvaraisesti ihmisiä. Näitähän on jo pilvin pimein:mad:
 
vierailija
Kuka muuten sen oman uskonnollisuuden osaa määrittää? Eikä sillä ole mitään väliä, vaan kytkös tulee islaminuskon kautta, ja hän on ns kopiomurhaaja. Murhaa sattumanvaraisesti ihmisiä. Näitähän on jo pilvin pimein
Sitä en osaa sanoa, mutta eihän tuo nyt vaikuttanut kovin uskonnolliselta. Katoitko sen videon?

Kai sille on äänet käskeneet tehdä mitä teki.

Sattumanvaraisesti ja pienessä kaupungissa, hirveää. Ja vaikka tätä henkilöä ei saisi palstan mukaan mainita (jostakin syystä), vaikka sananvapaus, niin Breivikin kohderyhmä oli tarkkaan valikoitu. Tiedä sitten, kumpi on pahempi, ja lieneekö sillä toisaalta väliä, kun ihmishenkiä on menetetty.
 
Norjan wannabe-islamterroristin uhreista on tullut tietoa.

Gootti/kelttimuusikko Andrea Meyer = Nebelhexë oli yksi uhreista.

Andrean muistolle


Selitys uhrien sattumanvaraisesta valikoitumisesta tuntuu oudolle, miksi ampuja haki uhreikseen vanhoja naistaiteilijoita?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä