Onko teidän mielestä 25-vuotiaalle liikaa seksikumppaneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28050808]vaan nauttii seksistä sillon kun tekee mieli.

Mutta vastataas nyt vielä siihen ap:n kysymykseen, sopivasti on ollut miehiä. =)[/QUOTE]

No kuule kaikenlaista mahtuu maailmaan. Ei nyt ole ennenkuulumatonta, että joku keräileekin, vaikkei se tietenkään kenellekään kuulu. Sitä vaan sanoin, että on ok, jos ei ole ollut paljon seksikumppaneita.

No ei vaikuta paljolle eikä "liian vähälle". Yritin laskeskella omia seksikumppaneita enkä kyllä muista kaikkia, 15 sain laskettua ja enemmänkin on. Takana 10 vuoden suhde ja nykyisen kanssa olen ollut n. viisi vuotta, ikää 30 vuotta.
Siltikään en mielestäni ole mikään jakorasia tai ollut haarat levällään jatkuvasti.

No ei kai missään ole määritelty sopivaa määrää, eli ei voi olla liikaa tai liian vähän :) Mulla on vaan yksi ja ainoa ja olen 24v, mutta löysinkin puolison nuorena niin eipä niitä ehtinyt kertymään. On varmaan vähän eri tilanne, jos on esimerkiksi ollut suurimman osan aikuisiästään ilman parisuhdetta, suhteet ovat olleet lyhyitä tai on aloittanut seksielämän kovin nuorena.

Mun mielestä ei oo olemassa liikaa/liian vähän tässä asiassa. Jokainen itse määrittelee kuinka haluaa seksiasiansa järjestää. Kunhan muistaa nää hyvän käytöksen ohjeet, ettei huijaa toista tai satuta itseään.

Mun mielestä paljon. En kyllä tajua, miten joku voi määrittää, mikä on toiselle "liian" vähän tai paljon. Siinäkin on ero, onko kyse yhden illan jutuista vai seurustelusta. Mut jos mietin ikäluokkaani niin onhan 10 jo iso luku tässä iässä. Seurustelusuhteiksi paljon ja myös irtosuhteiksi.

Viimeksi muokattu:
No ei ole paljon. Ja mitä väliä ylipäätään montako seksikumppania kelläkin on ollut? Minun mielestäni epänormaalia on, jos niitä ei ole tuohon ikään mennessä ollut kuin yksi, tai kaksi.

[QUOTE="hui";28052057]No ei ole paljon. Ja mitä väliä ylipäätään montako seksikumppania kelläkin on ollut? Minun mielestäni epänormaalia on, jos niitä ei ole tuohon ikään mennessä ollut kuin yksi, tai kaksi.[/QUOTE]

Sähän kumoat itsesi. :D Ensin sanot, ettei ole väliä, paljonko niitä on ollut ja sitten onkin epänormaalia, jos on ollut vaan 1-2. :D Noh, ajatusmaailmat on erilaisia. Musta on epänormaalimpaa pettää kumppaniaan, jos on löytänyt hänet vaikka jo teini-iässä, vain kasvattaakseen jotain seksikumppanien lukumäärää. Pitkät suhteet taitaa olla sinulle vieras asia? Mä olisin mielelläni tilanteessa, jossa olisi elämän ajan vaan yksi kymmenien vuosien parisuhde ja vain se yksi seksikumppani.

No ei vaikuta paljolle eikä "liian vähälle". Yritin laskeskella omia seksikumppaneita enkä kyllä muista kaikkia, 15 sain laskettua ja enemmänkin on. Takana 10 vuoden suhde ja nykyisen kanssa olen ollut n. viisi vuotta, ikää 30 vuotta.
Siltikään en mielestäni ole mikään jakorasia tai ollut haarat levällään jatkuvasti.

Mielenkiinnosta kysyn, että jos olet vasta 30 v ja ollut elämässäsi 15 vuotta parisuhteessa niin miten seksikumpapneita on voinut kertyä yli 15?

No jos tykkää tavaraansa jakaa niin mikäs siinä, susta on tulossa jakorasia (tai jo tullut) hyvää vauhtia.

Hei oikeesti järki kätee. Ei kannata jakaa tavaraansa joka kulmalla. Sinuna yrittäisin löytää seellaisen miehen, jonka kanssa voisit tehdä niitä hommia loppu elämän ajan niin ei tarvitse laskeskella.

10 on oikeesti jo paljon

Jos alottaa seksielämän esim. 15-vuotiaana ja 25 ikävuoteen mennessä on 10 seksikumppania, niin sehän tekee yhden tyypin vuodessa. Ei se kovin paljolta kuulosta.

Mun mielestä paljon. En kyllä tajua, miten joku voi määrittää, mikä on toiselle "liian" vähän tai paljon. Siinäkin on ero, onko kyse yhden illan jutuista vai seurustelusta. Mut jos mietin ikäluokkaani niin onhan 10 jo iso luku tässä iässä. Seurustelusuhteiksi paljon ja myös irtosuhteiksi.

25-vuotiaalle yhteensä kolme seurustelusuhdetta elämän aikana ei ole kyllä paljoa.

Yhteistyössä