Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Anusi:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
mut jos miehellä on yksinkertaisesti ihan säälittävän pieni tai se tulee heti tai stondis lerpahtaa niin siinä ei auta vaik ite olis kuinka mukana

.. Ainaki noita nopsakoita poikia on tullut nähtyä esimerkiksi tuo tyttöseni isä eikä se asia siitä mihinkään korjaantunut vaik oltiin yhdess pidempi aika
Eikö sitä voi tiedustella ennen seksiä?
Mun mielestä voi. Ja kaikkea muutakin varmaan kandee tiedustella, ihan silleen, ettei ihan tuntemattoman kanssa menis. Tai siis mä en menis.
Ok. Menisit siis suoraan kysymään, että onko sulla kovinkin pieni ja seisooko ja etkai ole liian nopea sängyssä jne? Mä en kyllä varmana kehtais. Vai miltä susta tuntuis, jos mies alkais kysellä ennen kuin suostuu sun kanssa seksiä harrastamaan, että onko sulla tiukka ja kuinka kostea oot, kun seksiä harrastat? Sais kävellä mies kyllä tiehensä, jos miulta tuollaisia alkais kyselemään. Kyllä mäkin mieluiten testaisin kuin rupeaisin mitään kyselyjä laatimaan. :/
No en mä kyl kehtais alkaa seksiä harrastaan henkilön kanssa, jonka kanssa ei voi kaikesta puhua.
Ja jos kerran ajattelee jotain noin raadollista, niin miksi sitä ei samantien voisi kakaista uloskin. Tai sitten kannattaa muutta asennettaan, siten että voi puhua sitä, mikä on totta, ilman, että hävettää.