Mielipiteitä.. Kuinka monta seksikumppani on "monta"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lollis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lollis

Vieras
Ollan ystäväni kanssa tuota mietitty, mikä on kenenkin mielestä "liikaa" tai "monta"?
Ja tietysti tämä riippu ihmisen iästä, tokihan 50-vuotias on ennättänyt käydä läpi useampia kumppaneita kuin 20-vuotias!
Mutta jos vaikka vajaa kolmekymppinen on harrastanut seksiä, no sanotaan 40:n eri kumppanin kanssa, onko asia teistä ihan ok?
Vaikka eihän se kelleen muulle kuulukaan:)?

yli 10 on jo paljon. Kerran yks poika 20v sanoi ettei muista montako, ehkä jotain 30kpl. Niinpä hän jäi ilman seksiä ja jätin hänet parin viikon tapailun päätteeksi.. Mulla oli vasta 5kpl silloin 20vuotiaana.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mun mielestä 40 seksikumppania kolmekymppisellä on paljon. Mulla on ollut kolme ja mä olen 31v.

No eihän se paljoa ole, jos on vaikka sinkkuna elänyt koko ajan, ja vaikka 15v menettänyt neitsyyden. 2 hoitoa vuodessa vaan....aika vähän :/

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mun mielestä 40 seksikumppania kolmekymppisellä on paljon. Mulla on ollut kolme ja mä olen 31v.

No eihän se paljoa ole, jos on vaikka sinkkuna elänyt koko ajan, ja vaikka 15v menettänyt neitsyyden. 2 hoitoa vuodessa vaan....aika vähän :/

Tai siis hiukka päälle....ei oikein matikkapää toimi enää :D

mulla oli 28-vuotiaaksi mennessä ollut 28 seksikumppania.

Nyt olen 38 ja mulla on ollut 29 seksikumppania. Tapasin nääs 28-vuotiaana nykyisen mieheni.

Että se ikä siinä määrässä mitään tee, vaan elämäntilanne. Ikinä en ole pettänyt enkä nainu varattua miestä (paitsi omaa aviotani).

Että mitä sitten? Tiedän ainakin mistä pidän ja onko se oma ukko hyvä... (on)

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lollis:
Millaisia mielipiteitä nuo "suuret luvut" sitten herättää, jos yleensäkään mitään?
Ja sanottakoon nyt, oon 22 ja n32 miestä ollut.. :)

No mielestäni tuo on ihan huoruutta, kun kerran kysyit.

Mun mielestä ei. Seksi on kivaa!

No siitä ollaan samaa mieltä, että seksi on kivaa.