S
säynä
Vieras
Mä 23 wee, seksikumppaneita n. 11. Ja nämä kaikki 19-20 vuotiaana yhtä lukuunottamatta. Paria näistä kadun (eli ei mitää ihania muistoja/vaan huonoja panoja pari).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näppärä:Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Tuollaista ei voi keksiä muu kuin mies. Mä en todellakaan muista, milloin ostin ensimmäiset kengät enkä edes sitä, miltä ne näytti. Ekaa miestä taas on vaikea olla muistamatta, sen verran kivulias tapahtuma se naiselle yleensä on.
Ei se tuntunut miltään, ei yhtään miltään. Kertapano ja olin itse tarkoituksella venytellyt pikkuhiljaa immenkalvon ihan pois edestä.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja mamin ohje:Jos mies kysyy montako seksikumppania teillä on ollut, älkää milloinkaan tunnustako yli kymmentä - mieluummiin alle viisi.
Eri mieltä! Pitää etsiä sellainen mies, joka hyväksyy sut ilman että joudut valehtelemaan mitään! Olisi hirveän rasittavaa pitää koko ajan mielessä, että on kertonut jonkin asian omalle miehelleen eri tavalla kuin mitä se todellisuudessa on..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja mamin ohje:Jos mies kysyy montako seksikumppania teillä on ollut, älkää milloinkaan tunnustako yli kymmentä - mieluummiin alle viisi.
Eri mieltä! Pitää etsiä sellainen mies, joka hyväksyy sut ilman että joudut valehtelemaan mitään! Olisi hirveän rasittavaa pitää koko ajan mielessä, että on kertonut jonkin asian omalle miehelleen eri tavalla kuin mitä se todellisuudessa on..![]()
Totta.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Mun mielestä taas seksikumppaneiden määrä ei kuulu kellekään muulle kuin itselle. Jos multa joku mies tyhmyyttään kysyy, niin ihan rehellisesti sanon, etten muista. Nykyinen ei oo koskaan kysynytkään enkä minäkään ole kysynyt. Eikä oikeestaan kiinnostakaan. Kai se enemmän kuuluu nuoruuteen, kun halutaan olla se yks ainut nainen/mies toisen elämässä, ja jos nyt ei ainut, niin mahdollisimman lähellä sitä ensimmäistä numerojärjestyksessä. Vanhemmiten alkaa enemmänkin kiinnittää huomiota muihin asioihin, ennen kaikkea nykyhetkeen ja tulevaan. Jokaisella on oma menneisyytensä, mutta samalla se on jokaisen oma menneisyytensä, ei se kellekään toiselle kuulu, ellet itse halua jotain yksittäisiä menneisyyden tapahtumia toisen kanssa jakaa, mutta seksimuistot ei mielestäni näihin kuulu. Koska se on intiimi kahden välinen juttu, jonka ei pitäis kuulua kellekään muulle kuin niille kahdelle, ketkä ovat sitä keskenään harrastaneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Anusi:Eikö sitä voi tiedustella ennen seksiä?Alkuperäinen kirjoittaja storm:mut jos miehellä on yksinkertaisesti ihan säälittävän pieni tai se tulee heti tai stondis lerpahtaa niin siinä ei auta vaik ite olis kuinka mukana.. Ainaki noita nopsakoita poikia on tullut nähtyä esimerkiksi tuo tyttöseni isä eikä se asia siitä mihinkään korjaantunut vaik oltiin yhdess pidempi aika
Mun mielestä voi. Ja kaikkea muutakin varmaan kandee tiedustella, ihan silleen, ettei ihan tuntemattoman kanssa menis. Tai siis mä en menis.
Ok. Menisit siis suoraan kysymään, että onko sulla kovinkin pieni ja seisooko ja etkai ole liian nopea sängyssä jne? Mä en kyllä varmana kehtais. Vai miltä susta tuntuis, jos mies alkais kysellä ennen kuin suostuu sun kanssa seksiä harrastamaan, että onko sulla tiukka ja kuinka kostea oot, kun seksiä harrastat? Sais kävellä mies kyllä tiehensä, jos miulta tuollaisia alkais kyselemään. Kyllä mäkin mieluiten testaisin kuin rupeaisin mitään kyselyjä laatimaan. :/
No en mä kyl kehtais alkaa seksiä harrastaan henkilön kanssa, jonka kanssa ei voi kaikesta puhua.
Ja jos kerran ajattelee jotain noin raadollista, niin miksi sitä ei samantien voisi kakaista uloskin. Tai sitten kannattaa muutta asennettaan, siten että voi puhua sitä, mikä on totta, ilman, että hävettää.
Alkuperäinen kirjoittaja horo kai sitten:Mä oon 30 ja seksikumppaneita 25. Ihan sama. Viimeiset 8 vuotta oon ollu vain yhden miehen kans. Jos seksistä tykkää, niin miksei sitä sais harrastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Anusi:Eikö sitä voi tiedustella ennen seksiä?Alkuperäinen kirjoittaja storm:mut jos miehellä on yksinkertaisesti ihan säälittävän pieni tai se tulee heti tai stondis lerpahtaa niin siinä ei auta vaik ite olis kuinka mukana.. Ainaki noita nopsakoita poikia on tullut nähtyä esimerkiksi tuo tyttöseni isä eikä se asia siitä mihinkään korjaantunut vaik oltiin yhdess pidempi aika
Mun mielestä voi. Ja kaikkea muutakin varmaan kandee tiedustella, ihan silleen, ettei ihan tuntemattoman kanssa menis. Tai siis mä en menis.
Ok. Menisit siis suoraan kysymään, että onko sulla kovinkin pieni ja seisooko ja etkai ole liian nopea sängyssä jne? Mä en kyllä varmana kehtais. Vai miltä susta tuntuis, jos mies alkais kysellä ennen kuin suostuu sun kanssa seksiä harrastamaan, että onko sulla tiukka ja kuinka kostea oot, kun seksiä harrastat? Sais kävellä mies kyllä tiehensä, jos miulta tuollaisia alkais kyselemään. Kyllä mäkin mieluiten testaisin kuin rupeaisin mitään kyselyjä laatimaan. :/
No en mä kyl kehtais alkaa seksiä harrastaan henkilön kanssa, jonka kanssa ei voi kaikesta puhua.
Ja jos kerran ajattelee jotain noin raadollista, niin miksi sitä ei samantien voisi kakaista uloskin. Tai sitten kannattaa muutta asennettaan, siten että voi puhua sitä, mikä on totta, ilman, että hävettää.
Sori kun saatan kuulostaa ilkiältä, mutta oletkohan sä oikeen sopiva ihminen neuvomaan miten toimia uuden miestuttavuuden kanssa? Sä et ole harrastanut yhden illan juttuja ja olet ollut saman miehen kanssa teinistä asti.
Aika helvetin noloa olisi ruveta kyselemään miehen munan kokoa, seksitaitoja yms. Luuletko sä tosissasi, että miehet vastaas noihin rehellisesti? Sä tosiaan taidat olla aika naiivi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Anusi:Eikö sitä voi tiedustella ennen seksiä?Alkuperäinen kirjoittaja storm:mut jos miehellä on yksinkertaisesti ihan säälittävän pieni tai se tulee heti tai stondis lerpahtaa niin siinä ei auta vaik ite olis kuinka mukana.. Ainaki noita nopsakoita poikia on tullut nähtyä esimerkiksi tuo tyttöseni isä eikä se asia siitä mihinkään korjaantunut vaik oltiin yhdess pidempi aika
Sori kun saatan kuulostaa ilkiältä, mutta oletkohan sä oikeen sopiva ihminen neuvomaan miten toimia uuden miestuttavuuden kanssa? Sä et ole harrastanut yhden illan juttuja ja olet ollut saman miehen kanssa teinistä asti.
Aika helvetin noloa olisi ruveta kyselemään miehen munan kokoa, seksitaitoja yms. Luuletko sä tosissasi, että miehet vastaas noihin rehellisesti? Sä tosiaan taidat olla aika naiivi.
Sori nyt jos mä kuulostan kanssa ilkeältä, mutta mikä itse olet neuvomaan ketään, kun sinulla on irtosuhteitakin käsittääkseni ollut? Mitä kunnioitettavaa siinä on, että kannattaa muitakin neuvoa niin tekemään?
Ja kyllä oikeasti ihmetyttää, että mennään melkein tuntemattoman kanssa sänkyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aika helvetin noloa olisi ruveta kyselemään miehen munan kokoa, seksitaitoja yms. Luuletko sä tosissasi, että miehet vastaas noihin rehellisesti?
Jälkimmäiseen voi olla mahdotonta saada rehellistä vastausta, mutta eikö ensimmäisestä saa jonkun suurpiirteisen käsityksen ennen sänkyyn hyppäämistäkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Missähän kohtaa mä olen sellaasta väittänyt, että kaikkien pitääs harrastaa yhden illan juttuja?Ja eiköhän mulla ole vähän enemmän tietämystä kuinka toimia yhden illan tutun kanssa kuin sulla...
Se on sun päänsärkysi tuo sun ihmettelysi. En mä ainakaan ihmettele sitä, että jos jollakin on ollut vain yksi mies. On vain sattunut löytämään heti sen oikian. Mutta valitettavan monesti nämä tällääset naiset täällä ainakin nälvii niitä joille ei ole näin käynyt ja kumppaneita on enemmän kuin se yksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Missähän kohtaa mä olen sellaasta väittänyt, että kaikkien pitääs harrastaa yhden illan juttuja?Ja eiköhän mulla ole vähän enemmän tietämystä kuinka toimia yhden illan tutun kanssa kuin sulla...
Se on sun päänsärkysi tuo sun ihmettelysi. En mä ainakaan ihmettele sitä, että jos jollakin on ollut vain yksi mies. On vain sattunut löytämään heti sen oikian. Mutta valitettavan monesti nämä tällääset naiset täällä ainakin nälvii niitä joille ei ole näin käynyt ja kumppaneita on enemmän kuin se yksi.
Kukahan tässä nyt oikeasti täällä on nälvinyt? Sinä nälvit. En ymmärrä, miksi sinusta on niin hienoa, että sinulla on kokemusta yhden illan jutuista. Mä en kehuis moisella.
Tietenkään yhden illan jutulta ei kysellä mitään, koska sillä ei ole väliä. Mutta ehkä silloin ei kannata ihmetellä, jos ei ketään myöskään löydä. Seksi on joillekin kertakäyttötavara, mut ei se mikään ylpeilyn aihe pitäs olla.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Siis ihan pokkana vaan kyselemään "jaahas, kai siulla muuten seisoo? onkos siellä haarojen välissä halkoa vai prinssinnakki? osaatkos sie nyt ylipäätään yhtään mitään ja jos et niin toimiiko ees kieli?"
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aika helvetin noloa olisi ruveta kyselemään miehen munan kokoa, seksitaitoja yms. Luuletko sä tosissasi, että miehet vastaas noihin rehellisesti?
Jälkimmäiseen voi olla mahdotonta saada rehellistä vastausta, mutta eikö ensimmäisestä saa jonkun suurpiirteisen käsityksen ennen sänkyyn hyppäämistäkin?
Jaa missä siitä saa käsityksen? Menee miehen luo, sohvalla istuessa hieroo housujen päältä ja sitten toteaa että ei kun mun pitääkin mennä. Vai baarissa menee seisoskelemaan pisuaarien vierelle ja tekee vertaaluja.:xmas:
Tietysti tähän nyt liittyi jonkinlainen ei yhden illan juttuja-ajatus. Mutta kun en tunne tuota kulttuuria, niin ihmettelen, eikö siihen baaritouhuun sitten liity mitään sellaista esilämmittelyä ennen kotiin roudaamista, jossa tuo voisi tulla ilmi?