Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Puutun nyt niihin kohtiin mitkä varmaan herättää eniten ihmetystä tiukkapipoissa, haluan valoittaa että kaikki eivät ehkä ajattele kuin te. Tuskin olen ainoa joka tajuaa että asioilla on kaksi puolta.
No en ole todellakaan tiukkapipo. Aika paljon on tullut itsekin tehtyä, oma summani on jotain 400-500? ja olen mies, joten joka kohtaa en pysty edes laskemaan. Mitään pahaahan sakkojutussa ei ole jos sen täällä ilmoittaa nimimerkin suojissa. Mutta en ymmärrä, että miksi joku haluaa tehdä sen omissa nimissään. No itselläni reilusta 120 naispuolisesta ystävästä/kaverista sen teki vain muutama, joten suurimmalla osalla ilmeisesti järki kuitenkin vielä toimii.
Esim."XXXXX XXXXXX-status: Sakko 880? hih hih
, haluan että te kaikki 367 ystävääni/kaveriani/tuttuani tiedätte, minun kokeneen paljon ja on tullut tehtyä vähän kaikennäköistä kivaa."
Kyllä se mulle ja monelle muullekkin kertoo aika paljon siitä, minkälainen ihminen on kyseessä. Eikä siinä mitään pahaa, vaikka onkin tullut oltua vähän kevytkenkäinen ja vähän kokeiltua asiota, niitä ei vaan tarvi kertoa ihan jokaiselle.
Ei ole niin vaikeaa, eihän?