20e Ystävän lapsi on todella hassun näköinen :)
sannulii 25.02.2010 #29 300 mutta noista puoletkaan ei liity hyvään äityiteen.. miten vaikka perheparkin käyttö liittyy äitiyteen?
300 mutta noista puoletkaan ei liity hyvään äityiteen.. miten vaikka perheparkin käyttö liittyy äitiyteen?
Battimanni 25.02.2010 #38 Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu: ...varastanut vauvan nimen tutultasi? Ai nimiäkin voi varastaa? Click to expand... just jäin kattoo samaa
Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu: ...varastanut vauvan nimen tutultasi? Ai nimiäkin voi varastaa? Click to expand... just jäin kattoo samaa
vieras 25.02.2010 #41 160, mulla vanhin kohta 5 ja nuorin 2. Tosin auton olen jättänyt tosi harvoin ja silloinkin vain ihan minuutiksi, esim. hakenut postin ja sitten vatsa ottanut pojat pois autosta, mutta laskin tuonkin noihi sakkoihin.
160, mulla vanhin kohta 5 ja nuorin 2. Tosin auton olen jättänyt tosi harvoin ja silloinkin vain ihan minuutiksi, esim. hakenut postin ja sitten vatsa ottanut pojat pois autosta, mutta laskin tuonkin noihi sakkoihin.
Kata-76 25.02.2010 #47 210 ?. Minusta kohta 18 ei kyllä kuulu tähän listaan... Isän/äitienpäivälahjaosto"velvollisuus" (hieno sana) on omia vanhempia, ei puolisoa kohtaan.
210 ?. Minusta kohta 18 ei kyllä kuulu tähän listaan... Isän/äitienpäivälahjaosto"velvollisuus" (hieno sana) on omia vanhempia, ei puolisoa kohtaan.
-- 25.02.2010 #48 Hahhaa, vedin pohjat näköjään, eli 410?. Silti en omantunnon tuskia ala potemaan vaan olen paras äiti tyttösilleni
Hahhaa, vedin pohjat näköjään, eli 410?. Silti en omantunnon tuskia ala potemaan vaan olen paras äiti tyttösilleni