Mun mielestä sulla on hyvä lista. Mutta mäkin karsisin siteet siitä pois koska sairaalasta saa niitä jättituppanoita ja ihan tavallisiakin. Kolmannen synnytyksen jälkeen mun jälkivuoto oli niin niukkaa että tavalliset yösiteet riitti alusta asti mainiosti.
Imetysliivejä ei ainakaan meidän sairaalasta saanu joten omat todellakin kannattaa olla. Mutta omat sukat on hyvä idea, se sairaalan löllöt valuu kävellessä ärsyttävästi. Muuten mä nautin ihanista sairaalavaatteista ja siitä että niitä sai vaihtaa vaikka viiden minuutin välein eikä tarvinu ite pyykätä

Korvatulpat voi olla ihan hyvä idea jos joutuu sellaseen huoneeseen missä muitakin. Kyllä oman vauvan viesteihin on niin herkistyny että ne kuulee ja tuntee.
Mulla oli myös puolentoista litran putelissa vissyä synnytykseen, yllättäen kun lähtö tuli yöllä ni kanttiinit ei ole auki. Saattaapi jano yllättää siinä puhistessa.
Ihan tyhmää kritiikkiä meikeistä. Kyllä mulla oli meikit laitoksella ja niitä käytinkin. Tokalla kerralla vietin viikon siellä eristyksissä omassa huoneessa ja siitä ajasta vauva oli kolme päivää lastenosastolla. Joten kyllä, tahdoin meikata ja sille oli aikaa mainiosti, kaikkea aikaani kun en saanut v auvan vieressä istua vaikka olisin tahtonutkin.
Mutta. Onnea synnytykseen. Kyllä siellä lopulta pärjää ihan sillä että muistat ittes sinne viedä, kaiken muun saa tuotua jälkikädestäki.