Onko tässä nyt kaikki tarpeellinen? (TÄYDENTÄKÄÄ SAIRAALAKASSIA!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxx

Vieras
liivinsuojat

siteet

imetysliivit

kotiintulovaatteet itselle

kamera+laturi

kännykkä + laturi

huulirasva

shampoo

hoitoaine

suihkusaippua

meikit

deodorantti

äitiyskortti

harja + hiuslenkki

rahapussi

höylä + vaahto

hammasharja + tahna

vauvanvaatteet

tutti

peite

kaukalo (isä tuo myöhemmin )

:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no et varmaan tarvi höylää ja vaahtoa,mulla ei käyny ees mieles..
rahapussia en myöskään ottanut mukaan.

Ajattelen myös kätilöitä...Itse en haluaisi käsitellä sänkiintynyttä alapäätä :D!

Kanttiinissa kaikki maksaa, siksi rahapussi :)

Aika paljon tavaraa listalla jota et tule tarvitsemaan.

Siteet, sellaiset koivuhalon paksuiset saa sairaalasta. Niitä menee ja paljon ja se vuodon määrä ei edes mahdu tuollaiseen marketti siteeseen.

Imetysliivit ehkä, mutta sairaalan liiveillä kannattaa mennä alku.
Kaalinlehdet sellaisissa hirveissä rintaliivejä muistuttavissa pusseissa alkuaika.
Kotona sitten imetysliivit.

Höylä ja vahto turhia.
Ei järkeä käyttää sellaisia sairaalassa, saat vain hölmistyneitä katseita muilta.

Onnea koitokseen

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Joku "hömppälehti", ristikko- tai vauvalehti, jota selata jos ei meinaa uni tulla... ajankuluksi siis.

Eikö sairaaloissa ole noita lehtiä omasta takaa...?

Jonkun voi sitten käydä kanttiinista ostamassa :).

Omia sukkia!!! Ne sairaalan sukat on jotain järkkyä. Mulla oli kokemuksesta viisaana myös omia alkkareita (jotain jättikokoa kylläkin), kun en voi kestää niitä sairaalan verkkohousuja.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no et varmaan tarvi höylää ja vaahtoa,mulla ei käyny ees mieles..
rahapussia en myöskään ottanut mukaan.

Ajattelen myös kätilöitä...Itse en haluaisi käsitellä sänkiintynyttä alapäätä :D!

Siis meinasit pystyä vielä sheivaamaan ennen synnytystä...?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Höylä ja vahto turhia.
Ei järkeä käyttää sellaisia sairaalassa, saat vain hölmistyneitä katseita muilta.

Mitäs väliä sillä mitä muut ajattelee... Tuskinpa siellä kukaan kiinnittää huomiota mitä kukakin suihkussa tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja John:
Korvatulpat! Todellakin!

Miks? En herää sitten OMAN vauvan itkuun kumminkaan :ashamed: :D

on kiva jos huonetoverina on kuorsaavaa mallia oleva nainen,ja sit jos sen vauva syö eri aikaan kun sinun ni siin välis on unet ihan tarpeen...ja ei tu mitää jos toinen juttelee vaaille ku syöttelee..

mä jouduin lähtee niin kiireellä ettei tullu otettua muutaku äitiyskortti, kännykkä ja rahapussi mukaan.... sairaalakassiakaan en ollu pakannu valmiiks etukäteen kun kaikki aikaisemmat raskaudet menny reilusti yliaikasiksi niin ole varma että tämäkin menisi. toisin kävi tuli ennen laskettuaikaa.... mä olen ainakin ollu niin heikkona synnytysten jälkeen ettei ole tarvinnu paljon mitään mukaan...

hammasharja + hammastahna
shampoo + hoitoaine
hiuslenkki + harja
kamera + laturit
imetysliivit

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Aika paljon tavaraa listalla jota et tule tarvitsemaan.

Siteet, sellaiset koivuhalon paksuiset saa sairaalasta. Niitä menee ja paljon ja se vuodon määrä ei edes mahdu tuollaiseen marketti siteeseen.

Imetysliivit ehkä, mutta sairaalan liiveillä kannattaa mennä alku.
Kaalinlehdet sellaisissa hirveissä rintaliivejä muistuttavissa pusseissa alkuaika.
Kotona sitten imetysliivit.

Höylä ja vahto turhia.

Onnea koitokseen

Onko sairaalassa liivejä saatavilla? :ashamed:
Ettekö TODELLAKAAN siisti viikkoon alapäätänne? JOS sairaalassa jostain syystä joutuu olemaan pidempään kuin sen max päivän...Ja minulla ainakin sänki tulee jo päivässä...

Yhteistyössä