?
..
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks meikkejä? et sä siellä ittees kerkee tai jaksa ehostaan vai meinaatko et ku oot vauvan putkauttanu ulos ni rupeet vetää pakkelia naamaan![]()
Pitääkö synnyttäneen äidin siis näyttää juuri synnyttäneeltä äidiltä?
Miksei voi laittaa meikkivoidetta ja ripsaria?![]()
kuka jaksaa sellasia edes laittaa tai miettiä?? eihän sitä etukäteen tiiä millanen synnytys tulossa... jos synnytys ketäny lähes 40tuntia eikä unta tai ruokaa kokoaikana eik kauheasti varmaan jaksa meikata seuraavina päivinä...