Niin siteitä ei tarvitse, kun sairaalassa on kyllä. Tais olla liivinsuojuksiakin, jos en ihan väärin muista.
Meikit oli mulla mukana, mutten niitä tarvinnut.
Höylä + vaahto??? No ei tarttee kyllä.
Isä voi varmaan tuoda nuo muutkin vauvan tarvikkeet (+ sun lähtövaatteet ja meikit), koska tarvitset niitä vasta pois lähtiessä (eikös tuttejakin ole saatavilla sairaalassa, mutta eivät kyllä niitä suosittele ennen kuin on imetys lähtenyt kunnolla käyntiin).
Joku mainitsi lehen. Sairaalan kanttiinista ja osastolta varmaan löytyy myös lehtiä. Tietty kanttiini ei ole ympäri vuorokauden avoinna.
Itselläni oli lisäksi namuskeja (lakuja!!) ja kirja, jota en avannut kertaakaan. Korvatulpat ois olleet ihan jees, kun olen niin herkkäuninen. Niiden läpi kuulemma kuulee vauvan itkun.
Meikit oli mulla mukana, mutten niitä tarvinnut.
Höylä + vaahto??? No ei tarttee kyllä.
Isä voi varmaan tuoda nuo muutkin vauvan tarvikkeet (+ sun lähtövaatteet ja meikit), koska tarvitset niitä vasta pois lähtiessä (eikös tuttejakin ole saatavilla sairaalassa, mutta eivät kyllä niitä suosittele ennen kuin on imetys lähtenyt kunnolla käyntiin).
Joku mainitsi lehen. Sairaalan kanttiinista ja osastolta varmaan löytyy myös lehtiä. Tietty kanttiini ei ole ympäri vuorokauden avoinna.
Itselläni oli lisäksi namuskeja (lakuja!!) ja kirja, jota en avannut kertaakaan. Korvatulpat ois olleet ihan jees, kun olen niin herkkäuninen. Niiden läpi kuulemma kuulee vauvan itkun.