Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:jos miehet hoitais tän synnytyspuolen niin maailmas olis HUOMATTAVASTI vähemmän ihmisiä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:jos miehet hoitais tän synnytyspuolen niin maailmas olis HUOMATTAVASTI vähemmän ihmisiä![]()
![]()
Sepä ei välttämättä olisi paha asia...
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ensinnäkin anoppi on todella törkeä. :/
Toisekseen mies on törkeä jos lähtee mukaan äitinsä juttuun ja alkaa vähätellä kokemuksesi rankkuutta jne.
Sen puolen ymmärrän että miehen mieli lapsiluvun suhteen on voinut muuttua vaikka aikanaan onkin lyöty lukkoon etä tämä riittää. Tämä palstakin on pullollaan naisia jotka ovat kuitenkin alkaneet vielä haaveilla siitä toisesta tai kolmannesta jne. Mutta niin tai näin, se lapsiluku on jotain mitä sinä ja mies päätätte, asia ei kuulu anopille tai muille suvuille pätkääkään.
Ymmärrän kyllä että synnytys tuntuu mahdottomalta, mutta onko sinulla muuten halua saada vielä toista lasta? Vaikka sen sektion avulla?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ensinnäkin anoppi on todella törkeä. :/
Toisekseen mies on törkeä jos lähtee mukaan äitinsä juttuun ja alkaa vähätellä kokemuksesi rankkuutta jne.
Sen puolen ymmärrän että miehen mieli lapsiluvun suhteen on voinut muuttua vaikka aikanaan onkin lyöty lukkoon etä tämä riittää. Tämä palstakin on pullollaan naisia jotka ovat kuitenkin alkaneet vielä haaveilla siitä toisesta tai kolmannesta jne. Mutta niin tai näin, se lapsiluku on jotain mitä sinä ja mies päätätte, asia ei kuulu anopille tai muille suvuille pätkääkään.
Ymmärrän kyllä että synnytys tuntuu mahdottomalta, mutta onko sinulla muuten halua saada vielä toista lasta? Vaikka sen sektion avulla?
No, kuten sanoin, se ei ole ainoa syy. Halu ei ole niin suuri, että haluaisin edes sektioon. Ei jaksaminen ehkä riittäisi muutenkaan, kun on juuri tuon yhden saanut rankan ajan yli ja vihdoin on aikaa muuhunkin ja kroppa osoittaa hieman parantumisen merkkejä. En usko, että toinen lapsi on realistinen mahdollisuus minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hmmm.. on varmasti traumoja ja vaikea on synnytys ollut. Voisitko ehkä kuitenkin ajatella jotenkin niin, että tuskin kahta kertaa mahdollista joutua samanlaiseen tilanteeseen. Jos toinen synnytys on helppo tai varmasti ainakin helpompi, niin voisi helpottaa trauman käsittelyä?
En kyllä voi. En halua enää riskeerata yhtään. Mä olen niin täynnä jo tätä asiaa, enkä tiedä mitä tehdä. Ehkä vain ohitan aina aiheen kylmän viileästi, ja jos alkavat kysellä niin vaihdan puheenaihetta. Huoh.
Mies saattaa sitten jättää sut ja hankkia lisää lapsia toisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Luin vain aloituksen. Itse olen sen verran rääväsuu että pahastuttuani vannoisin hankkivani anopille joululahjaksi ruumisarkun ja puhuisin sitten siihen malliin että tottakai te tuosta kupsahdatte.
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:Luin vain aloituksen. Itse olen sen verran rääväsuu että pahastuttuani vannoisin hankkivani anopille joululahjaksi ruumisarkun ja puhuisin sitten siihen malliin että tottakai te tuosta kupsahdatte.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kerro miehellesi, että Britanniassa on jo mies synnyttänyt. Eihän siinä tarvitse muuta kuin laittaa alkio miehen vatsanpeitteiden alle. Käske ukkoas googlaamaan, miten hän voi odottaa ja synnyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:joo mä kans zympatizeeraan miestä, toki on ymmärrettävää, että haluaa toisen lapsen ja varmasti vaikea tajuta sun traumat ku kuitenki suurin osa selviää tuosta useamman kerran. En mäkään oikein tajua, siis jos tuo on ainoa syy olla haluamatta lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Puhutko sä siitä tapauksesta, joka muutti sukupuoltaan naisesta mieheksi, ja sitten synnytti? Ei se nyt ihan perusmieheltä taida vielä onnistua...
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:ooks oikeesti tota mieltä? Et ap:n pitäis tehä toinen muksu pitäkseen ukkonsa ja ettei lähe muille maille?
Eiks sen ukon pitäs tajuta seki et naiselle raskaus voi olla ja onki fyysisesti rankka kokemus ja joillekki synnytys voi aiheuttaa pahojakin FYYSISIÄ ongelmia, kuten ap jo mainitsi.
mut kyllähän sunkin useamman lapsen äitinä pitäs tää tietää.
vaikka sektio onkin mahdollinen ja ap ei halua kuormittaa kroppaansa eikä vaarantaa terveyttään, niin mikään mies ei ole sen arvoinen et oman terveytensä laittaa sille alttiiks.
Jos ei ukko moista tajua niin ettikööt toisen synnytyskoneen sitten. ja jos asia oli jo puhuttu ja sovittu niin siit pidetään kiinni.