Moita joiden mielestä alastomuus nyt vaan EI OLE luonnolista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ojlj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselleni alastomuus on luonnollista, mutta en näe mitään ongelmaa siinäkään että kaikki ei ajattele samoin. Heti jos asiaa joutuu miettimään se ei enää olekaan luonnollista. Sekasaunaan ei minusta ketään pitäisi pakottaa tai jos joku sellaista ehdottaa o täysin luonnollista myös kieltäytyä siitä. Koska tiedän että kaikille alastomuus ei yhtä luonnollista ole tiloissa joissa et voi valita haluatko nähdä alastomuuttaa toiset huomioon ottavaa käytöstä on pukea päälle jotakin.

Minun kaveripiirissä saunotaan sekasaunassa, jos saunomassa ollaan. Voisin keekoilla takapihallani alasti, mutta koska se joillekin naapureille voi olla ongelma, niin heitä kunnioittaakseni en sitä tee.

Jännää on silleen että mulle alastomuus olisi ihan luonnollista eikä mua häiritsis hillua alasti vaikka jatkuvasti. Jostain syystä kuitenkin ulkopuolisen maailman asenteet on yleensä sellaisia että en mä jaksais olla koko ajan selittämässä omaa ajatusmaailmaani ja valitettavasti olen ajautunut mieluummin piilottelemaan itseäni kuin olemaan niin kuin kokisin mukavimmaksi.. :( Mikä on aina joskus mun mielestä tosi ahdistavaa ja jopa surullista..

Mulla sama. Kotosalla hillun kyllä paljon alasti :D Rainbow Gatheringeissa pääsen "toteuttamaan itseäni", en nyt sielläkään asiakseni alasti hypehdi vaan käyn uimassa (ja Suomen Gatheringissa myös saunassa, mmm) nakuna ja on hienoa, että ympärillä olevat ihmiset suhtautuvat siihen ihan normaalisti eikä kukaan tuijota.

Alastomuus on suomalainen juttu. Mulle se on ihan luonnollista, mutta sekanakusaunoja en harrasta, koska siinä ympäristössä missä olen kasvanut ja missä nyt elän, se ei ole sopivaa.

Yhteistyössä