mä...
Tuohan on sama asia kuin luottokortilla tilaaminen. Se maksetaan jälkikäteen.tilaan laskulle.
Tuohan on sama asia kuin luottokortilla tilaaminen. Se maksetaan jälkikäteen.tilaan laskulle.
Kai olet kuullut, ettei koskaan kannata tilata mitään muuta kuin luottokortilla?Sinun ajattelutapasi on kyllä hyvin rajoittunut jos kuvittelet, ettei voi ostaa mitään netistä ulkomailta tai varata hotellia. Itse tilaan koko ajan ulkomaisista nettikaupoista tavaroita sekä ostan usein lentolippuja ja varaan hotelleja netistä ja kaikki ILMAN luottokorttia.
Tuo on totta ettei kaikki todellakaan halua elää veloissa vaikka olisi mahdollista. Meillä on kaksi omaa asuntoa pk-seudulla. 5h+k ja 3h+k. Suunnitelma on nyt myydä molemmat ja mennä vuokralle, koska meillä on tarkoitus haluta elää elämää ilman velkoja. Ja asuntojen myyntiin ei liity mitään että ne olisi nyt PAKKO myydä jonkin ongelman vuoksi. Luottotiedot kunnossa ja työpaikka on. Lapset käyvät koulunsa ja jos haluavat hankkivat asuntonsa sitten myöhemmin itse.tiesitkä kun KAIKKI EI HALUA OTTAA VELKAA JA ostaa sitä autoa ja taloa. Meistä on ihan mukavaa asua vuokralla.
ei ole ikuisesti sidottu lainoihin, kun nykyään MIKÄÄN työpaikka ei ole enää varmalla pohjalla.
Minua harmittaa maksaa veroja kun ne valuvat sossunelättien tileille. Töissä saa raataa ja palkkioksi saa vain vittuilua eläteiltä!kyllä omilla pankkitunnuksila pärjä vielä pitkälle se on varmasti tuvalisempi kui luotkortti. sehän lähtee heti tililtä jote joitkain ihmisisä voi harmitaa ku smana tien pitää maksaa.
Miten se laskulle tilaaminen eroaa velasta?kyllä omilla pankkitunnuksila pärjä vielä pitkälle se on varmasti tuvalisempi kui luotkortti. sehän lähtee heti tililtä jote joitkain ihmisisä voi harmitaa ku smana tien pitää maksaa.
Täh!?!?! Maksaako omalta tililtä rahan nosto muka jotain?? Ihan uusi tieto, kuin myös maidon blandaus. Eipä olisi tullut edes mieleen laimentaa maitoa vedellä, ihan perverssi koko ajatuskin.EI VOI jos ROLLOLAINEN sanoo niin!!! Osuuspanklta menee rahannostosta automaatilla maksua ja maitoa voi laimentaa vedellä ravintoarvojen muuttumatta!! Näin on tosi, koska ROLLOLAINEN niin SANOO!!!!
Voi rollo rollo! Paraskin puhujameillä ei ole luottotiedoissakaan mitään, myös luottotiedoisa olevat Velat ovat velkaa. me olan ÄTYSIN Velattomia,eikä halutakaan velkaa.....
Hanki elämä Ajattele niitä, jotka maksoivat ilman luottokorttia matkansa ja lentoyhtiön mentyä konkurssiin VAIN luottokorteilla maksaneet saivat rahansa takaisin heti!kyllä omilla pankkitunnuksila pärjä vielä pitkälle se on varmasti tuvalisempi kui luotkortti. sehän lähtee heti tililtä jote joitkain ihmisisä voi harmitaa ku smana tien pitää maksaa.
Spurgut ja kodittomat saavat siis olla ypeiltä kun eivät tuhoa maapalloa asumalla edes neliön talossa? Saako teltassa asua? Ainiin, siihenkin joutuu käyttämään luonnonvaroja, no ehkä itsetehty laavu kelpaa... Ja spurgu tuhoaa lähinnä vain omaa kehoaan.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27374855:Mitä ylpeilyn aihetta on materialismissa? Tai siinä että ekologinen jalanjälki on valtava? Onko ylpeyden aihe panostaa maapallon tuhotumiseen täysillä?
Itse olen ylpeä ettei meidän tarvitse omistaa autoa tai 300 neliön taloa, sillä tulemme toimeen ilman niitäkin.
Onkohan tahallaan tehnyt tämän aloituksen? Vittuillakseen meille velallisille, jotka maksamme hänen ja perheensä elannon? Mehän työllämme (kovalla sellaisella) maksamma tuollaisten surkimusten elämän.minusta on niiiiin väärin, että tuollaiset sossupummin kuin ap saa kaiken ilmaiseksi eikä tarvitse ottaa velkaa. jumalauta.
Vo jessus. Mitä voit tehdä, jos et saa ostosta pankkikortilla maksaessa? Et mitään.kyllä omilla pankkitunnuksila pärjä vielä pitkälle se on varmasti tuvalisempi kui luotkortti. sehän lähtee heti tililtä jote joitkain ihmisisä voi harmitaa ku smana tien pitää maksaa.