Maksunainen
Velkaa se on velka yhteiskunnallekkin (sossun ja kelan tuet +ruokakassit). Koskas ne VELAT meinaat kuitata käymällä töissä ja maksamalla VEROJA?
Ei se ole velaksi elämistä, se on siivellä/pummilla elämistä.Velkaa se on velka yhteiskunnallekkin (sossun ja kelan tuet +ruokakassit). Koskas ne VELAT meinaat kuitata käymällä töissä ja maksamalla VEROJA?
Mä maksan lainaa 20 vuotta mutta asun asunnossa esim. 50 vuotta eli 30 vuotta maksan vain vastikkeen. eläkkeellä myyn asunnon, muutan pienempään ja matkustelen rahoilla. sä maksat koko 50 vuotta kallista vuokraa, eläkkeellä on pakko muutta pienempään kun ei rahat muuten riitä.ootko lsknut KAIKKI MUUTKULUTpälle, tienhoitomaksut ym ym. lopupeliss on kalliimpa kuin vuokralla asuminen, makssat vain vuokran . Eikä trvii ite maksa korjauksia jos esim jääkaappi hajoo eikä trvii itte OMASTA pussista maksaa rempntteja. jos omistat oman taon ja halaut sen pysyvän kunossa on sitä vähntään 5 vuoden alitettava, maalatava, korjattava, pihaa laitettava jne.
Samalla lailla se vuokra-asunnon rakentaminen ja siinä asuminen kuluttaa luonnonvaroja.Jätätte hienosti perinnöksi lapsillenne läjän omaisuutta, mutta eipä näköjään mieti kulutusporsaat paljoa sitä, onko jälkipolvilla millaiset mahdollisuudet nauttia perinnöistään.
Mä vähän luulen, että jälkipolvet arvostaisivat enemmän puhdasta luontoa ja riittäviä raaka-aineita kuin jotain rahaa, tönöä ja kasaa peltiä sen pihalla.
Tämä on täällä tosi tyypillistä. Ap ei saa vastausta kysymykseensä, vaan ainoastaan ilkeilyä.Tuo kirjoittamasi ei liity mitenkään aloitukseen. On se kumma, että jos aloituksen aiheen näkee, niin siihen ei voi vastata asianmukaisesti. Ap ei kysynyt onko omaisuutta, hän kysyi velattomuutta.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...Te ketkä aloittajalle aina huutelette,niin puhutteko te kaikille ihmisille noin, ihan livenäkin?
Toivotteko,että teille puhuttaiiin myös noin?
Varmaan samalla tavalla kuin ap puhuu esim mamuista, homoista, naapureistaan, mielenterveysongelmaisista jne on se hyvä tapa?Te ketkä aloittajalle aina huutelette,niin puhutteko te kaikille ihmisille noin, ihan livenäkin?
Ylimielisille, töykeille ja kaikkitietäville ihmisille puhun kyllä. Mulle saa puhua noin jos olen sen ansainnut.Te ketkä aloittajalle aina huutelette,niin puhutteko te kaikille ihmisille noin, ihan livenäkin?
Saihan hän, mutta vastaus (velkaa ei ole, mutta on velkarahalla hankittua omaisuutta) ei kelvannut.Tämä on täällä tosi tyypillistä. Ap ei saa vastausta kysymykseensä, vaan ainoastaan ilkeilyä.
Minä en toivoisi että ap puhuu minulle noin live-elämässä.Te ketkä aloittajalle aina huutelette,niin puhutteko te kaikille ihmisille noin, ihan livenäkin?
ei niitä tarvi maksaa takaisin! :O Usko tai älä, mutta ne ei ole VELKAA, vaan ne rahat SAA PITÄÄ. Ne ANNETAAN ilmaseks.Velkaa se on velka yhteiskunnallekkin (sossun ja kelan tuet +ruokakassit). Koskas ne VELAT meinaat kuitata käymällä töissä ja maksamalla VEROJA?
Ei me pidettykään, puhe piti olla siitä onko velkaa. Mutta ap vaihtoi aihetta. Mikään muu kuin hänen tapansa ei tunnu kelpaavan.Alkuperäinen kirjoittaja velkainen vielä;27377281:siis muualla eurooåpassa on normaalia asua vuokralla, ei yleistä pitää itseään parempana kuin vuokralla asuvaa
hei, sie olisit oiva kaveri rollolle nostamaan tulisen kuumat sämpylä pellit uunista pois!Tällä kysymykselläkö aloittaja ansaitsi vittuilua?
Tämä on kyllä tämän palstan pahin vika,että ei osata kysymykseen vastata ( en minkään aina esim. tässä ketjussa) vaa sössötetään jotain ihan muuta ja kaivellaan vanhat asiat esille.