Jooei
Asiallista. Näin toimii aikuiset!!On velkaa. Miehellä ulosotossa vielä 12000e ja minulla jokunen tonni.
Asiallista. Näin toimii aikuiset!!On velkaa. Miehellä ulosotossa vielä 12000e ja minulla jokunen tonni.
No meillä tienhoitokulut on jotain muutaman kympin vuodessa, ei vuokraa ei vastiketta, jätemaksu alle 20 kk:ssa, taloa ei kyllä tarvii alvariinsa maalata, kun se on alunperin kunnolla maalattu hyvällä maalilla, eikä paikkojakaan nyt niin kovasti tarvii laitella. Ruohonleikkuri riittää, ja uskotkos, ruohonleikkaaminen on ihan kivaa joidenkin mielestä. Lumitöitäkin on juu, just 40 minuttia olin kolan kanssa leikkimässä ja kohta menen taas, vaan kun sekin on kivaa. Kiinteistövero on jotain 150 vuodessa, hmm, vesi tulee omasta kaivosta, jätevedet menevät oman systeemin läpi, eli, äkkiä laskien aika halpaa. Jää siis hyvin rahaa varautua jääkaapin rikkoutumiseen (ja saa itse valita mieleisensä) ja muihinkin kuluviin osiin.ootko lsknut KAIKKI MUUTKULUTpälle, tienhoitomaksut ym ym. lopupeliss on kalliimpa kuin vuokralla asuminen, makssat vain vuokran . Eikä trvii ite maksa korjauksia jos esim jääkaappi hajoo eikä trvii itte OMASTA pussista maksaa rempntteja. jos omistat oman taon ja halaut sen pysyvän kunossa on sitä vähntään 5 vuoden alitettava, maalatava, korjattava, pihaa laitettava jne.
Velattomia ollaan. Huomenna aamusta soskuun ja mies työ voima toimistoon. Ihanaa kesä keliäkin lupasivat. Kyllä kelpaa.myös osamaksut ovat velkaa. kelpuutan tähän TÄYSIN, velattomat
Aivan!Alkuperäinen kirjoittaja Säännöt;28643717:Vain vuokralla asuva voi olla oikeasti velaton!!!
No, niinhän se taitaa ap:n mukaan olla.Alkuperäinen kirjoittaja Säännöt;28643717:Vain vuokralla asuva voi olla oikeasti velaton!!!
Tässä oli muistaakseni kyse vielä siitäkin, että ap:lle kelpasi vain persaukiset velattomat. Ei sellaiset, jotka ovat jo maksaneet velkansa ja joilla on omaisuuttakin.Tämähän oli yhtä järkevä aloitus kuin jos ap olisi kysynyt kenellä on pisin kesäloma ja samaan hengenvetoon todennut että saa koko vuoden olla valtion maksamalla kesälomalla.
Joo, näin se on. Ja kaikkein parasta on, ettei ole omaisuutta ollenkaan, sillä mihin sitä nyt tarvii!?!Alkuperäinen kirjoittaja Säännöt;28643977:Velalla hankittu omaisuus ei ole omaisuutta. Vain käteisostoilla hankitut tavarat/asunnot lasketaan!
Väitätkö ettei Rollolainen olisikaan velaton? Kerro lisää!Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28644024:Palstaa seuranneena ketjun aloittajan aihe on aivan absurdi hänen luomaksi aiheeksi :| .
Otapa selvää, ap oli juuri hakenut toimistotyötä! Ei ole ap:n vika ettei työpaikkaan tullut valituksi! Montako työpaikkaa olet itse hakenut tässä kuussa? Niinpä!!Täysin typerä aloitus työttömältä ihmiseltä, jolle ei edes työnteko maistu!
Olet ilmeisesti ihan hiljattain alkanut lukemaan tätä palstaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ota selvää!!;28646763:Otapa selvää, ap oli juuri hakenut toimistotyötä! Ei ole ap:n vika ettei työpaikkaan tullut valituksi! Montako työpaikkaa olet itse hakenut tässä kuussa? Niinpä!!