onko täällä ketään muitakin jotka huonoja olleet koulussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hävettää

Vieras
täällä ainakin yks :/ mä en edelleenkään lähes 3-kymppisenä osaa kertotaulua kokonaan.. 1,2,3,4 ja 5 menee vielä mutta sen jälkeen oon ulalla.. ei riitä päässä laskutaito enää sen pidemmälle...

Alkuperäinen kirjoittaja hävettää;27551769:
täällä ainakin yks :/ mä en edelleenkään lähes 3-kymppisenä osaa kertotaulua kokonaan.. 1,2,3,4 ja 5 menee vielä mutta sen jälkeen oon ulalla.. ei riitä päässä laskutaito enää sen pidemmälle...

Arvaa miksei kiinnostanut matematiikka? Onko siitä minulle tulevaisuudessa hyötyä..jos on niin kerro missä ammatissa!

[QUOTE="niin";27552116]matematiikasta on hyötyä matematiikan opettajalle ja sijoittajalle.[/QUOTE]

30 prossan alennus vaatteesta. Tiedän vaan 50 prossan...Siis ette oo pissiksiä? mutta teitä sanotaan joka haluaa pitää huolta ulkonäöstä! Kuka ihastus runtuun!

Ei ole tällä palstalla muita huonoja kuin sinä. Ajatteles, me kaikki oltiin kympin oppilaita ja sä olet ainoa luuseri täällä. NOT kirjoituksista päätellen. Harvalla täällä tuntuu olevan tietotaitoa mikä on kyllä vielä tärkeämpää kuin ne todistusten numerot!

flags_0
flags_0
flags_0
flags_0

ei :p

[QUOTE="vieras";27551783]Arvaa miksei kiinnostanut matematiikka? Onko siitä minulle tulevaisuudessa hyötyä..jos on niin kerro missä ammatissa![/QUOTE]

Ihan elämässä on hyötyä. Alennusmyynneissä voit laskea alennusprosentin. Kun meneen maalikauppaan ostaan maalia niin pitäisi olla tiedossa maalattavan kohteen pinta-ala. Jos annat lapselle lääkettä niin pitää osata laskea annostus. Kertotaulu on ihan jokapäiväistä tavallisessa arjessa ja itse sairaanhoitajana käytän päivittäin kertotaulua työssäni.

Minulla on adhd. Muuten olen pärjännyt koulussa hyvin, mutta matikka... sekin johtuu vain siitä, että alaluokilla en ikinä pärjännyt kokeissa päässälaskuissa. Se johtui siitä, että työmuisti oli niin huono: opettaja luki laskun ja paperiin sai kirjoittaa vain vastauksen. En ikinä muistanut kaikkia lukuja ja vastasin väärin. Tästä päättelin, että olen huono matematiikassa, enkä sitten edes viitsinyt harjoitella.

Yhteistyössä