onko täällä ihmisiä jotka eivät tykkää käydä Etelässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ipsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kauheasti hingu ulkomaanlomille- en aurinkoon enkä muuallekaan, jos ne sillain luokitellaan.
Mä en vain ole matkustelijatyyppiä.

Pääsiäisen on 'pakko' lomailla etelän auringossa kun pappa betalar ja viettää 60 -vuotis päiviään koko perheensä voimin, mutta jättäisin väliin jos kehtaisin.

Mun sisko pitää mua ihan kajahtaneena, kun en ole koko ajan suunnittelemassa ja säästämässä rahaa lomailuun ulkomaille. Helppohan hänen on:snotty:
On niitä rahanreikiä aika paljon täytettävänä ennekuin olis oikeasti varaa pistää lentolippuihin.

En koe jääväni kovastikaan paitsi vaikka en koko maailmaa koluakaan.

Pitäkää white trashina ja junttina ja vaikka minä, minä haistatan semmosille pitkät :D

Mulla lapset (teinit) halusivat etelään, "koska kaikki muut käy siellä ja puhuu niistä reissuista". Ainoa kriteeri lapsille oli, että siellä pitää olla palmuja ja lämmintä merivettä. Päädyttiin Turkkiin turistirysään, matka ei maksanut paljon. Merivesi oli lämmintä, myyjät tungettelevia, vaatteet halpoja. Viikko riitti.
Seuraavalla lomalla mentiin Pariisiin. Lontoo on nähty.
Lapset on jo sen verran isompia, ettei rannalla löhöily jaksa paljon kiinnostaa, ja niin pieniä, ettei ryyppääminen tule kyseeseen - siksi meille sopii parhaiten kaupunkilomat. Ateena on ihana, lämmin, näkemistä on paljon - pitää vaan valita hotelli, jossa on uima-allas, ja ainakin aiemmin Ateenan matkaan sai yhdistettyä rantaloman, 4 päivää Ateenassa, kolme rantakohteessa tms.

Yhteistyössä