Onko täällä asuntosijoittajia pääkaupunkiseudulta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asuntosijoittajaksiko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asuntosijoittajaksiko

Vieras
Miten on sujunut? Minkä kokoinen ja hintainen asunto? Onko vuokralaisten kanssa ollut ongelmia? Maksaako vuokralainen lainat+lyhennykset vai myös yhtiövastikkeen? Kuinka paljon itselle tulee kuluja? Oliko jotain alkupääomaa, vakuuksita tai takauksia? Oliko pankista helppo saada lainaa?
 

Yhteistyössä