K
kohtapuoleen samassa jamassa?
Vieras
anteeksi nyt kaikki te äiteet kun mun kokemukset äitiydestä on toistaiseksi vasta sisäistä laatua (tällä kertaa kahdeksas viikko menossa) - mutta koska mulla ei lapsia ole vielä ni olen ehtiny kattelemaan lapsityrannit-ohjelmia syömmen kyllyydestä niin kauan, että mun tekee mieli kysyä teiltä kaikilta kohtalotovereilta yksi juttu mikä niissä ohjelmissa aina toistuu. Eli vanhemmat on niissä järjestään erimielisiä lastenkasvatuksesta eikä tue toisiaan kunnolla, ja sitten kun toinen on ressaantuneena liian kireä niin toinen heittäytyy hyvitykseksi lässynlääksi ja tästä tulee noidankehä. Lapset reagoi sitten just noin. Tunnistaako joku tämmöisen kuvion? Toinen on sitten se, että kun asiat on mennyt pahaan jamaan, niin se lapsi ei saa uupuneelta vanhemmalta myönteistä huomiota sillon kun olis sen ansainnu, vaan sitten vaan sitä negatiivista palautetta. Ja negatiivinen palaute on kuitenkin aina parempi kuin ei palautetta ollenkaan, eli sitä aletaan metsästää, niin järjettömältä kuin se tuntuukin. Entä mitkä on teidän realistiset mahdollisuudet saada juttuun apua esim. neuvolasta?