Onko sinulle ennustettu? Jos on niin miten ja uskoitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minätäällähei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika tavalla piti menneisyydestä kerrottukin paikkansa ja olin silloin yksin ja ennusti mun löytävän johonkin päivään mennessä uuden kumppanin. 2vkoa ennen sitä päivää ( kun olin jo uskonut, että eipä ennustus pitänyt paikkaansa) asteli elämääni tuleva mieheni, jonka kanssa oltiin yhdessä lähes 10 vuotta ja edelleenkiin kuuluu elämääni.

Joo, sillon ko menin exän kans naimisiin niin niihin aikoihin eräs "luotettava ja hyvä" ennustaja sai minut ylipuhuttua, että suostuin ennustukseen. Menneisyydestä tiesi pari juttua jotka oli varmaan ihan helppo arvata jo siitä ku oli kaveriporukan kanssa liikkellä, millasia ne oli. Ja tiesi että olen syntyny 20. päivä (arvaus? ).

Mut sit se selitti että tulen olemaan onnellinen siinä avioliitossa ja mieheni tulee olemaan huomaavainen ja tekee mulle useita lapsia. Noh, se mies pahoinpiteli minut säännöllisesti erittäin raa'asti, en ollu onnellinen eikä mies millään lailla huomaavainen. Ja yksi lapsi saatiin ja seki menetettiin.

Tuo ennustus olis joiltain osin sopinu tähän toiseen avioliittoon. Olen onnellinen, mies on huomaavainen jne, mutta lapsia me ei tulla ikinä saamaan.

En ole ennustuksiin koskaan uskonu enkä usko.

No olin 1½ vuotta sitten. Se lupasi 2 lasta, toinen tulee pian. "Ehkä jotain pientä joudutaan tekemään" se sanoi. No, icsi on meen ainoo mahdollisuus se lapsi saada (ja takana jo pieleen mennyt hoito) ja jos se on "jotain pientä" ni herran jestas.
Ja mikä on pian? Monesta muustakin jutusta se sanoi "kohta" ja "lähitulevaisuudessa".

Me käytiin mieheni kanssa ennustajalla ihan suhteen alussa. Tiesi tosi paljon menneisyydestä ja tulevaisuudesta, jotka tapahtunu jo. Ennusti meille kolme poikaa et saas nähdä miten tän ekan kanssa käy...onko poika. Tulen elämään pitkän ja rikkaan elämän...Jollain tasolla sitä uskoo. Tää ennustaja ennusti korteista ja kädestä.

Yhteistyössä