Onko teille ennustettu lapsienne sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mum84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mum84

Aktiivinen jäsen
31.10.2008
3 175
0
36
Ja onko osunut oikeaan? Tuli vain mieleen tällainen, kun minulle on ennustettu vaikka en ennustajalla käynyt mutta olin sukulaisen luona kylässä ja siellä näiden sukulaisten tuttava sitten minulle "ilmoitti" montako lasta tulen saamaan ja sukupuolet ja missä järjestyksessä!

no mulle kaveri teki joskus yläaste aikana sen perinteisen sormus ennustuksen eli sormusta heilutetaan (tai sen pitäis tietty itsestään heilua ) ranteen yläpuolella ohuessa langassa. Sen perusteella, pyöriikö sormus langassa ympyrää vai heiluuko heilurin tapaan edestakaisin näkee sitten tuleeko poikia vai tyttöjä. Sitten kun lapsiluku on sormuksen mukaan täynnä se lakkaa liikumasta kokonaan. ELI täyttä sontaa koko touhu! :D Mulla ei ainakaan ole tämä ennustus pitänyt paikkaansa

Mulle on ennustettu jo silloin kun en vielä edes ollut ekaa saanut eikä kellekkään oltu sanottu niin se sanoi että näkee meille pojan joulukuussa,no meille syntyi marraskuussa tyttö silloin tosin la oli joulukuussa.Sen jälkeen on luvattu ties mitä mut vielä ei ole näkynyt niiden ennustusten oikein osumia,ja yhden ennustuksen mukaan saan vielä lapsen muka yli 40v :whistle:

Niin ja itse olen tehnyt ekan odotus aikana sen sormus testin ja se näytti tyttöä tosin kaikki sanoi että poika se on noilla ja noilla merkeillä.Sitten olen sen tehnyt jälkikäteenkin ilman että olen raskaana ja se näytti että saan yhteensä 4 lasta joista kaksi olen siis jo saanut ja molempien sukupuoli meni muka oikein sen mukaan,seuraava olisi sitten poika ja sitten vielä tulee yksi tyttö..niitä odotellessa =)

Mulle tämä nainen sanoi että tulen saamaan kolme lasta, ja kahden ekan sukupuoli osui oikeaan, kolmatta odotan. Mutta vauvan sukupuolihan nyt on periaatteessa helppo arvata oikein kun siinä on 50% mahdollisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Ei ole tarvinnut. Itse tiesin. Ja ne, joille olen "ennustanut" ovat aina osuneet oikeaan.

Ennustatko mullekin :)

Minäkin olen tiennyt kahden ekan sukupuolen, vaikka nuorimmaisella ultraaja näki pippelin, en ostanut ainuttakaan pojan vaatetta,

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Ei ole tarvinnut. Itse tiesin. Ja ne, joille olen "ennustanut" ovat aina osuneet oikeaan.

Minäkin olen tiennyt kahden ekan sukupuolen, vaikka nuorimmaisella ultraaja näki pippelin, en ostanut ainuttakaan pojan vaatetta,

En taida osata... Siis ilman mitään yhteyttä. Mutta jos saan sinut "kiinni", kerron. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:

En taida osata... Siis ilman mitään yhteyttä. Mutta jos saan sinut "kiinni", kerron. :)

OOOO :D Kerro vaan sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
Oikeestiko joku vielä nykyaikana edes "leikisti" uskoo tollasiin huuhaa-juttuihin, huh.
Luette varmaan horoskooppejakin :D

En lue horoskooppeja enkä kyllä uskokaan, ihan hupia tää vaan on :D
Enhän uskonut edes lääkärin "varmasti poika" höpinöitä rakenneultrassa.

joo kävin noin 20 vuotta sitten ennustajalla sanoi että tulee tyttö ja poika mut pojan sain ja toista ei tule. Itse kyllä näen näitä enneunia joten ennustamiset onkin jäänyt sen varaan

Ravintola jossa olin aikoinani töissä, ko. raflan asiakas sanoi, että:"Se on sitten poika!", kun kuuli mun odottavan. Ja poika tuli! Maha ei näkyny yhtään eikä oltu käyty ensimmäisessäkään ultrassa.

Tämä miesasiakas on varttuneempi eli lähempänä 80 vuotta!

Mä olen tehnyt ton sormus testin kans ja esikoisen kohdalla piti paikkaansa (pitäs vielä 4 ipanaa tulla :whistle: ).

Mun mummoni ilmotti esioista odottaessani että hän on poika ja poika oli. Tän toisen kohdalla sanoi että tyttö tulee, reilun kk päästä nähdään osuko mummo oikeaan.

Yhteistyössä