Onko puolisosi myös paras ystäväsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
On. Ainut ystäväni.
Oikeesti? :ashamed:
Jep, oikeesti.
Anteeksi, mun on pakko nyt tarttuu tähän.. Sulla ei siis oo ketään naispuolisia ystäviä joille soitat kun joku mättää tai muuten vaan haluttaa jutella? Kerrotko miehellesi ihan kaiken vai tuleeko pohdittua paljon juttuja ihan omassa päässä?
 
jaska
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
On. Ainut ystäväni.
Oikeesti? :ashamed:
Jep, oikeesti.
Anteeksi, mun on pakko nyt tarttuu tähän.. Sulla ei siis oo ketään naispuolisia ystäviä joille soitat kun joku mättää tai muuten vaan haluttaa jutella? Kerrotko miehellesi ihan kaiken vai tuleeko pohdittua paljon juttuja ihan omassa päässä?
Ei tuo ole mitenkään omituista. Oma puolisoni on myös tällainen, jolla ei ole muita hyviä ystäviä kuin minä. Totta kai se on surullista ja harmittavaa, mutta näin se vain on tällä hetkellä. Toivottavasti tulevaisuudessa tilanne muuttuu.
 
viers
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
On. Ainut ystäväni.
Oikeesti? :ashamed:
Jep, oikeesti.
Anteeksi, mun on pakko nyt tarttuu tähän.. Sulla ei siis oo ketään naispuolisia ystäviä joille soitat kun joku mättää tai muuten vaan haluttaa jutella? Kerrotko miehellesi ihan kaiken vai tuleeko pohdittua paljon juttuja ihan omassa päässä?
Mulla ei ainakaan oo yhtään ketään muuta kuin mies kelle kertoa. Eikä se mua kyllä haittaa :) Joskus ehkä tulee liikaa pohdittua asioita yksinään, mutta tuo tilanne tuskin muuttuisi, vaikka mulla ois naispuolisia ystäviä, en vaan luota koskaan tarpeeks keneenkään, paitsi omaan mieheen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Anteeksi, mun on pakko nyt tarttuu tähän.. Sulla ei siis oo ketään naispuolisia ystäviä joille soitat kun joku mättää tai muuten vaan haluttaa jutella? Kerrotko miehellesi ihan kaiken vai tuleeko pohdittua paljon juttuja ihan omassa päässä?
Ei mullakaan ole sellaista naispuoleista ystävää, kelle soitan jos joku mättää. Kavereita on muutamia, mutta mieheni on se kelle avaudun, oli asia mikä hyvänsä.
 
En tarkoittanu kysyä pahalla. Tiedän ettei tuo nyt niin kummallista ole.. Meillä vaan joskus pidetään iltoja ihan tyttöjen kesken ja puhutaan omia juttujamme :D Nää illat on usein ihan parhaita ja ne muistetaan pitkään. Miehelle tulee toki kans puhuttua, mutta en mä viitsi kaikkea päivän kakkaa vuodattaa sille niskaan jos tiedän ettei hälläkään oo ollu paras duunipäivä. Silloin nää muut ystävät on kovassa huudossa ja purkaudun heille. Tiedän myös että he ovat luotettavia ja jutut pysyy meidän välisinä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
En tarkoittanu kysyä pahalla. Tiedän ettei tuo nyt niin kummallista ole.. Meillä vaan joskus pidetään iltoja ihan tyttöjen kesken ja puhutaan omia juttujamme :D Nää illat on usein ihan parhaita ja ne muistetaan pitkään. Miehelle tulee toki kans puhuttua, mutta en mä viitsi kaikkea päivän kakkaa vuodattaa sille niskaan jos tiedän ettei hälläkään oo ollu paras duunipäivä. Silloin nää muut ystävät on kovassa huudossa ja purkaudun heille. Tiedän myös että he ovat luotettavia ja jutut pysyy meidän välisinä :)
Meilläkin on tyttöjen iltoja, ja kivojahan ne on. Jutellaan, syödään ja juodaan, pidetään hauskaa.

Mutta ne kaikkein arimmat ja syvällisimmät jutut jaan ainoastaan mieheni kanssa.
 
yksinäinen
Ei mullakaan ole enää naispuoleisia ystäviä. Kavereita on mutta ei sellaisia joille voisin koska tahansa soittaa. Paras ystävä on muuttunut niin paljon(tai sitten minä) että ollaan nykyään ihan eri aaltopituuksilla.. En tiedä mistä niitä uusia ystäviä sais enää tässä iässä.. Mies on ainut ystävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mutta ne kaikkein arimmat ja syvällisimmät jutut jaan ainoastaan mieheni kanssa.
mulla on sama, mutta en silti osaa mieltää miestä ystäväkseni :)
Mulle se on nimenomaan ystävä. En mä kelle tahansa avaudu esim. lapsuudesta/nuoruudesta, ja kaikista traumoista, hölmöilyistä jne. Eikös ystäville just puhuta sellaiset?
 

Yhteistyössä