Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Siis aina välillä että menee sellaiseksi hengitys ?
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah haa:Luulin jo sitä tosi mauttomaksi ja todenvastaiseksi vitsiksi, kun puhutaan että jotkut tarkkailee jokaista vauvan hengitystäkin, mutta näköjään löytyy joku joka noin tiiviisti tarkkaileekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah haa:Luulin jo sitä tosi mauttomaksi ja todenvastaiseksi vitsiksi, kun puhutaan että jotkut tarkkailee jokaista vauvan hengitystäkin, mutta näköjään löytyy joku joka noin tiiviisti tarkkaileekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah haa:Luulin jo sitä tosi mauttomaksi ja todenvastaiseksi vitsiksi, kun puhutaan että jotkut tarkkailee jokaista vauvan hengitystäkin, mutta näköjään löytyy joku joka noin tiiviisti tarkkaileekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Nopea pinnallinen hengitys voi olla merkki infektiosta.
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah haa:Luulin jo sitä tosi mauttomaksi ja todenvastaiseksi vitsiksi, kun puhutaan että jotkut tarkkailee jokaista vauvan hengitystäkin, mutta näköjään löytyy joku joka noin tiiviisti tarkkaileekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja hah hah haa:Luulin jo sitä tosi mauttomaksi ja todenvastaiseksi vitsiksi, kun puhutaan että jotkut tarkkailee jokaista vauvan hengitystäkin, mutta näköjään löytyy joku joka noin tiiviisti tarkkaileekin![]()
Tiäks kun se parin minuutin ikäinen kiidätetään teholle sen hengityksen vuoksi, ei hymyilytä.
Ja kyse tosiaan oli "vain" nopeasta hengityksestä.
Fiksua on huomioida ja kysyä, niin ei vaivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Nopea pinnallinen hengitys voi olla merkki infektiosta.
Niin jatkuvana kun hengitys on kokoajan ponnistelevaa, pinnallista ja tiheää! Ei sentään se että vastasyntynyt hengittelee jossain välissä vähän miten sattuu.
no minä ainaki seurasin vauvan hengitystä aika tarkkaan...aika monet äidit niin tekee!Alkuperäinen kirjoittaja hah hah haa:Luulin jo sitä tosi mauttomaksi ja todenvastaiseksi vitsiksi, kun puhutaan että jotkut tarkkailee jokaista vauvan hengitystäkin, mutta näköjään löytyy joku joka noin tiiviisti tarkkaileekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:no minä ainaki seurasin vauvan hengitystä aika tarkkaan...aika monet äidit niin tekee!Alkuperäinen kirjoittaja hah hah haa:Luulin jo sitä tosi mauttomaksi ja todenvastaiseksi vitsiksi, kun puhutaan että jotkut tarkkailee jokaista vauvan hengitystäkin, mutta näköjään löytyy joku joka noin tiiviisti tarkkaileekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:meillä on isällä vielä astma, niin ehkä senkin takia mietin. tosin en tiedä miten perityväistä sorttia tuo astma on ,vai onko ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja endie:meillä on isällä vielä astma, niin ehkä senkin takia mietin. tosin en tiedä miten perityväistä sorttia tuo astma on ,vai onko ollenkaan.
vastasyntyneellä astma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:no minä ainaki seurasin vauvan hengitystä aika tarkkaan...aika monet äidit niin tekee!Alkuperäinen kirjoittaja hah hah haa:Luulin jo sitä tosi mauttomaksi ja todenvastaiseksi vitsiksi, kun puhutaan että jotkut tarkkailee jokaista vauvan hengitystäkin, mutta näköjään löytyy joku joka noin tiiviisti tarkkaileekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:joo no kuule en tiijä niin onko mahdollista vai ei. kiva että sä sitten tiiät mutta sensijaan,että valaisisit minua,niin keskityt vittuiluun.