Onko normaalia, että pari viikkoinen vauva

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ainakin piti pikkuvauvana nukkuessaan ihan järjetöntä meteliä: huokaili, pörisi ja murisi. Normalisoitui sitten ajan kanssa.

Jos sua epäilyttää niin soita päivystykseen tai äiskäpolille.
 
Voi olla ihan normaalia tai sitten olla olematta. Kannattaa varmaan tosiaan soittaa sinne päivystykseen, niin ei tarvitse yksin murehtia ja miettiä onko kaikki hyvin. 99% todennäköisyydellä ei ole mitään hätää, mutta jos onkin, niin et ainakaan ole turhaan viivytellyt hoitoon hakeutumisen kanssa. :)
 

Yhteistyössä