V
väsynyt isä
Vieras
Alle viikkoisen esikoisemme hengitys rahisee ruokailun jälkeen.
Onko tämä ihan normaalia vaiko onko syytä huoleen?
Lisäksi viime yö meni kovasti kitisten ja tuntuu nytkin jatkuvan aina ruokailun jälkeen.
Kiitokset neuvoista.
Onko tämä ihan normaalia vaiko onko syytä huoleen?
Lisäksi viime yö meni kovasti kitisten ja tuntuu nytkin jatkuvan aina ruokailun jälkeen.
Kiitokset neuvoista.