B
Blue
Vieras
ei ristus että täällä on urpoa porukkaa
kuinka vaikeaa se on käsittää että seuraa kaaos jos kaikki taloyhtiön asukkaat alkaa Audiurpoiksi eivätkä nuljuuttaan laita virallista maksettua paikkaa
Aamen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei ristus että täällä on urpoa porukkaa
kuinka vaikeaa se on käsittää että seuraa kaaos jos kaikki taloyhtiön asukkaat alkaa Audiurpoiksi eivätkä nuljuuttaan laita virallista maksettua paikkaa
Voin kylä uskoa että sua ei kiinnosta kun eihän se sinua koske. Eri asia oliskin jos se auto sattuisi olemaan esim. SUN lastesi leikkien tiellä, tai sinun ikkunasi alla. Mutta sittenhän siitä valittaminen ei oliskaan enää yhtään nipoa.![]()
sitten leikkisivät muualla tuskin juuri siinä reunassa pitää leikkiä.
yksinkertasesti mua ei kiinnosta tommonen tyhjänpäivänen nipottaminen
no sanoppa että miksi ylipäätään kenenkään kannattais maksaa parkkipaikasta kun nurmikolla saa pysäköidä ilmatteeksi
entäs talvella?
no sanoppa että miksi ylipäätään kenenkään kannattais maksaa parkkipaikasta kun nurmikolla saa pysäköidä ilmatteeksi
entäs talvella?
alkaa epäilyttää että Markiisi pirruuttaan otattaa meitä...
Teillä on asiaan syy. Se tekee asiasta huomattavasti ymmärrettävämmän ja olettaisin, että liikuntavamman perusteella yhtiökokouksessa sovelias parkki löytyy ongelmitta. Näin ainakin toivoisin.