Blue
Aamen!ei ristus että täällä on urpoa porukkaa
kuinka vaikeaa se on käsittää että seuraa kaaos jos kaikki taloyhtiön asukkaat alkaa Audiurpoiksi eivätkä nuljuuttaan laita virallista maksettua paikkaa
Aamen!ei ristus että täällä on urpoa porukkaa
kuinka vaikeaa se on käsittää että seuraa kaaos jos kaikki taloyhtiön asukkaat alkaa Audiurpoiksi eivätkä nuljuuttaan laita virallista maksettua paikkaa
sitten leikkisivät muualla tuskin juuri siinä reunassa pitää leikkiä.Voin kylä uskoa että sua ei kiinnosta kun eihän se sinua koske. Eri asia oliskin jos se auto sattuisi olemaan esim. SUN lastesi leikkien tiellä, tai sinun ikkunasi alla. Mutta sittenhän siitä valittaminen ei oliskaan enää yhtään nipoa.
no sanoppa että miksi ylipäätään kenenkään kannattais maksaa parkkipaikasta kun nurmikolla saa pysäköidä ilmatteeksisitten leikkisivät muualla tuskin juuri siinä reunassa pitää leikkiä.
yksinkertasesti mua ei kiinnosta tommonen tyhjänpäivänen nipottaminen
tai siirtyisivät polkupyörään jos noin ahdistaano sanoppa että miksi ylipäätään kenenkään kannattais maksaa parkkipaikasta kun nurmikolla saa pysäköidä ilmatteeksi
entäs talvella?
Hyvä Ruutiukko! Juuri näin! Voi itku näitä "kyllä minä nyt mieleni pahoitin ja minä teen juuri niin kuin itse haluan"-tyyppejä vaan riittää...talvella voisi aura-auto peittää nämä autot parin metrin lumikerrokseen, kun "siihen sitä lunta on aina ennenkin ajettu"-ideologialla, menisikö sitten näille luusereille jakeluun..no sanoppa että miksi ylipäätään kenenkään kannattais maksaa parkkipaikasta kun nurmikolla saa pysäköidä ilmatteeksi
entäs talvella?
:stick:alkaa epäilyttää että Markiisi pirruuttaan otattaa meitä...
Tyhjänpäiväinen nipottaminen???sitten leikkisivät muualla tuskin juuri siinä reunassa pitää leikkiä.
Olen edelleenkn sitä mieltä että sinua ei kiinnosta "nipottaminen" niin pitkään kun kukaan ei astu sinun varpaillesi. Mutta annas olla jos asia olisi näin niin... Jep, hyvähän se on muita pikkusieluisiksi sanoa. Kivaa päivää sinnekin!sitten leikkisivät muualla tuskin juuri siinä reunassa pitää leikkiä.
Kaikilla on aina joku "syy" eikös se niin mene? Minkä takia joku saa vammaisen pojan takia pysäköidä datsuninsa nurmelle, mutta liikemies-isä ei voi jättää ökybemariaan samaan paikkaan? Molemmilla on varmasti syynsä, jos se sikseen tulee.Teillä on asiaan syy. Se tekee asiasta huomattavasti ymmärrettävämmän ja olettaisin, että liikuntavamman perusteella yhtiökokouksessa sovelias parkki löytyy ongelmitta. Näin ainakin toivoisin.