onko ok palkka

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
teen toimistotyötä, aloitin nyt elokuussa ja palkka on vähän reilu 1700. Työaika on 7,5h/pv ja kokemusta vastaavista töistä on liki 10 vuotta.
PAM.in mukainen kuulemma? PAM:in sivuilta en löytänyt ko. taulukkoa.
 
No jos oikeen sosialistiksi lähdetään, niin ei kai se ole.
Mutta mä teen yrittäjänä käytännössä aina töitä ja saan maksettua itselleni nykyään sen 2600-2700 e bruttona ja työtunteja on ihan vitusti & kahden lapsen yksinhuoltajaisä.
Että miltä kannalta mitäkin katsoo.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
No jos oikeen sosialistiksi lähdetään, niin ei kai se ole.
Mutta mä teen yrittäjänä käytännössä aina töitä ja saan maksettua itselleni nykyään sen 2600-2700 e bruttona ja työtunteja on ihan vitusti & kahden lapsen yksinhuoltajaisä.
Että miltä kannalta mitäkin katsoo.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Ja jos minä saisin euron joka kerta kun sinä mainitset olevasi yrittäjä niin olisin nyt jo niin rikas että voisin jäädä eläkkeelle.
 

Yhteistyössä