K
kysymys
Vieras
teen toimistotyötä, aloitin nyt elokuussa ja palkka on vähän reilu 1700. Työaika on 7,5h/pv ja kokemusta vastaavista töistä on liki 10 vuotta.
PAM.in mukainen kuulemma? PAM:in sivuilta en löytänyt ko. taulukkoa.
PAM.in mukainen kuulemma? PAM:in sivuilta en löytänyt ko. taulukkoa.