Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

  • Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
täällä mennään kp 29 / ?.

tänään käytiin vauvauinnissa ja oli ihanaa! tyttö suorastaan nauroi koko ½ tunnin läpi :)

ollaan muuttamassa, ensi viikonloppuna saadaan avaimet ja viikossa pitää ehtiä muuttamaan.

hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Heips!

Ei ole taas aikoihin tullut tänne kirjoiteltua. Toi poika (5,5kk) pitää tällä hetkellä vauvakuumeen aika hyvin pois. Yöt meillä heräillään 1-2h välein joskus hyvällä tuurilla nukkuu kolmella syötöllä yön. Imetyksestä olin ajatellut kyllä luopua kohta mutta saa nähdä mitä mieltä poitsu on asiasta. Huhtikuussa viimeistään aloitetaan pikkukakkosen yrittäminen tosissaan, meilläkin on kyllä tällä hetkellä ehkäisynä toi tjot . Menkoista mulla ei ole tietoakaan eipä sillä ei mulla niitä ikävä ole mutta sen puolseta sais alkaa että tietäisi koska olisi ns. tärppipäivät.

Plussaonnea kaikille!
 
heippa vaan.. mulla on ollu kauhee vauvakuume ennen tyttöni syntymää ja sen jälkeen kokoajan.-- tosi outoa.?? lopetin imettämisen kun tytsy oli 8kk nyt hän on 10kk.. ekat menkat tuli 22.1 ja tää kierto taitaa mennä pyllylleen kun ei niin ahkerasti peittoja heiluteltu koska ei paljon nähdä kun ollaan kumpiki vuorollamme töissä...=(

toivoisin nyt niin kovin että menkat alkais ja uusi kierto että päästäis tositoimiin!!! nyt tuntuu että päivät vaan hankaa paikoillaan.
 
Heippahei!
En oo minäkään vähään aikaan kirjotellu. Menkat siis alko ja nyt kp10 taitaa olla menossa. Mulla menkat kestää nykyään sen 8 päivää! :headwall: Ja meillä alkoi nyt eka yrityskierto.
Mä voisin jotain listaa tehä, ku roikun täällä kumminkin monta kuukautta... :/ Pitäskö alottaa ihan uus pino, et lista ois sit aina etusivulla vai miten?
Ja mitä kaikkee siihen listaan laitettas? Riittäskö tämmönen vaan:

rinkinki 2. lasta kuumeilee

Kertokaa mielipiteitä!
 
SuburanTrubra
heipsistä vaan! mä en oo pitkään aikaan kirjotellu,ku otettiin vähän takapakkia tän kuumeilun tiimoilla.oon kyllä käyny lukemassa muiden kuulumisia.me lopetettiin se varsinainen yrittäminen,mut kuitenkin toinen lapsonen halutaan.tulloo jos on tullakseen :)
mut jos rinkinki tekee listan,ni lisääthän minut sinne myös :) tai miten ikinä se lista tehdäänkään,ni olen mukana.
hirveesti en viitti päiviä laskeskella,ku sit se pettymys on vaan suurempi ja valeoireet lisääntyy...

mutta mie palailen taas
:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 13:05 äitipeikko kirjoitti:
mindi, lista on hyvä idea. tehdään niin että jokainen lainaa edellistä listaviestiä (eli tätä viestiä alunperin) ja laittaa nimensä viimeiseksi.

elikkä,

1.äitipeikko (tytär 14.2.2006)
2.rikinki
3. mindi ** yk1 ** prinsessa 04/06
 
Ajattelin minäkin listautua tähän, toivottavasti löytyy lisääkin porukkaa. Aikaisemmin kirjoittelin tuolla Piinajat ilman piinaviikkoja -ketjussa, mutta koska kuukautiset alkoivat, ajattelin siirtyä sieltä pois.

Parin viikon päästä pääseekin jännittämään, onko yritys tuottanut tulosta.

1.äitipeikko (tytär 14.2.2006).
2.rinkinki 2.kuumeilee
3. mindi ** yk1 ** prinsessa 04/06
4.Tilli
 
1.äitipeikko (tytär 14.2.2006).
2.rinkinki (tyttö 5/06)
3. mindi ** yk1 ** prinsessa 04/06
4.Tilli
5.SuburanTrubra


Lisäsin Suburan listaan.
Menkat on loppuneet ja ollaan päästy harjottelemaan vauvan tekoa! :D Ovis on tulossa, luultavasti tässä viikonloppuna tai alku viikosta.
Eipä tänne erikoisempia! :wave: <br><br>
 
Voi äitipeikko :hug:

Tosin minullakin on tuossa pöydän vieressä nyt reilu kolmivuotias nega leikkimässä muovailuvahalla...

Tänne ei muuta uutta, kun että jännitys tiivistyy... Ei kyllä ole ollut kuin yhdet kuukautiset synnytyksen jälkeen, joten ei aivan voi luottaa siihen, jos kuukautiset ovat myöhässä. Olishan se tietysti kiva, jos nyt olisi tärpännyt, niin saisi vielä tämän vuoden puolella nyytin kainaloon :heart:
 

1.äitipeikko (tytär 14.2.2006).
2.rinkinki (tyttö 5/06)
3. mindi ** yk1 ** prinsessa 04/06
4.Tilli
5.SuburanTrubra
6.Äitsy80


Lisäsin itseni. Oli pakko pikaisesti käydä täälläkin kurkkaamassa ja kertomassa kuulumiset vaikka ukko alkaa olla jo hiilenä kun en vapauta sitä tupakille :kieh: Eli täällä ovista odotellaan, eipä kummempaa. Ja parhaamme tietenkin yehdään marrasvaavin eteen ;)

Äitipeikolle :hug: Mutta niin kauan kun tätiä ei näy niin on toivoa =)
 
juu, ihmehän se olisi jos plussa testiin pamahtaisi kun tällä kierrolla on vaan kerran ollut aktiviteettia :ashamed: olo tuntuu niin kurjalta kun aina yritykset torjutaan etten viitti enää edes yrittää "turhaan". tosin se ainoa kertakin osui ilmeisesti ovulaatioon, OLETTAEN että kierto olisi sama kuin edelliskerralla, mitä epäilen.
 
äitsy80 pikana
Äitipeikko, varmasti kurjaa tulla torjutuksi :hug: Jospa saisitte puhuttua asiasta ja löytäisitte ratkaisun?? Meillä kaksi lasta saaneet alkunsa juuri noin et kerta sattumalta oikeaan aikaan :ashamed: Eihän se enempää tarvi mutta tiedän tunteen et vaikea uskoa että voisi raskautua kun makkarissa rauhallista.
 
1.äitipeikko (tytär 14.2.2006).
2.rinkinki (tyttö 5/06)
3. mindi ** yk1 ** prinsessa 04/06
4.Tilli
5.SuburanTrubra
6.Äitsy80
7.Lellu1 (Poika 8/06)


Lisäsin myös itseni. Täällä kp 27/? ja testasin tänään negan kun tuli noita ovis plussia kp22, 23 ja vielä kp26 taas kontrolliviivaa vahvempi (mietin josko näyttäis sittenkin raskautta, mutta ei toivoa) Tuttu harmaa viivanpaikka tuloksena aconiin. No musta tuntuu, että jännään vielä viikolla 10kin. 9 porukkaan jo ilmoittauduin, mutta katotaan nyt. Voiskohan muuten tuo imetys pitää lh:n koholla...mietin vain :whistle: . Lämmöt on kyllä koholla viime viikkoisesta. Joten ovis on vissiin kuitenkin jossain vaiheessa ollut. Vielä ei ole peli menetetty.

Äitipeikko:Pahoittelut sullekin negasta! TOivotaan, että vielä muuttuisi plusaksi.

Lellu
 
Heippa!
Äitipeikko toi on ihan hirveetä, varsinki siis näin raskautumis suunnitelmien puolesta. :hug: Paljon tsemppiä, toivottavasti miehes piristyy!
Mut eipä sekään kivaa ollu, ku esikoista yritettiin, niin homma alko oleen sellasta, et "nyt on ovis ja vaikka kuinka väsyttää eikä huvita, niin PAKKO on hommailla". Kyllä muistan sen harmituksen, jos jossain kierrossa ei tärppipäivinä hommailtu. :/

Mulla nyt kp17/28-32. Ovis on vissiin ollu jo ja meillä on ollut aktiivista makkarissa. ;) Imetyksen loputtua mulla on halut palautunu. =)

Plussaonnea kaikille! :wave:
 
saatiin asiasta vähän puhuttua, ihme kyllä. miehen haluttomuus johtui ainakin puheidensa mukaan siitä että hän on käsittänyt että MINÄ haluan seksiä vaan raskautumisen takia. ja näinhän asia ei ole. miehellä vaan paha tapa ettei sano asioista ääneen vaan jurmottaa niiden kanssa. sitten tulee tälläisiä tilanteita. hohhei.

mahaa poltellut pari kertaa tänään, menkkakipuja luulen ma. anoppi tulee sunnuntaina ja aattelin la tai su testata uudelleen ellei menkat sitä ennen ala.
 
Pakko tulla tännekin purkamaan kun olen niin tyhmä, että testailen noilla ovis jutuilla koko ajan kun haluaisin nähdä, että milloin se vaalenee...kopsaan toisesta pinosta tylsästi:

Mä en nyt kyllä vieläkään ymmärrä tuota ovis tikku asiaa. Mä olen ihan hullu kun noita tuhlaan, mutta mä ajattelin, että kyllä se nyt on jo halennut kun edellisestä on kaksi päivää. No ei ole vaan vieläkin on hieman kontrolli viivaa tummepi viiva tikussa. Mikä tuota mun lh tasoa vaivaa. Ikinä ei olis pitänyt ostaa koko tikkuja. Onko teillä muilla kokemusta tuosta aconin easy prediction ovis testistä? Mä testasin siis kp22 tosi vahvan viivan, samoin kp 23, kp26 ja nyt kp28. Eilen siis r-testi nega kera viivanpaikan. R-testi aconin liuskatesti herkkyys10. Ihan outoa.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 22:28 Lellu1 kirjoitti:
1.äitipeikko (tytär 14.2.2006).
2.rinkinki (tyttö 5/06)
3. mindi ** yk1 ** prinsessa 04/06
4.Tilli
5.SuburanTrubra
6.Äitsy80
7.Lellu1 (Poika 8/06)
8.Friesia (Tyttö 10/06)


No, nyt miekin lisäsin itteni tohon listaan. Ensimäiset kuukautiset oli ja meni synnytyksen jälkeen (4kk synnytyksestä). Joten jännä nähä, miten toi kierto lähtee pyörimään. Ennen synnytystä kierto oli mitä oli (lyhimmillään 25 päivää ja pisimmillään jopa 72 päivää :eek: ). Nyt täälä kuitenkin mennään silleen, että raskaaksi tullaan touhutipoilla, jos on tullakseen :whistle: . Sen verran sikiävää sukua kyllä ollaan, etten
ihmetteliskään, vaikka osuma kävis. Esikoinenkin sai kertalaakista alkunsa ;) . Mutta, en pety, vaikken raskaaksi nyt muutamaan kuukauteen tuliskaan. Ehtiipähä toi esikoinen kasvaa vähän isommaksi ennenkuin pikkukakkonen ilmoittelee tulostaan :D

Tärppionnea kaikille sitä toivoville B)
 
Suburan Trubra :hug: Älä luovuta, nyt taas katse vaan uuteen kiertoon ja toivottavasti olisi parempi onni matkassa! Pettynyt saa tietenkin olla, niin me varmasti kaikki olemme enemmän tai vähemmän pettyneitä tädin tullessa niin kauan kun saamme lopputuloksen =)
 

Yhteistyössä