Keksikääs mahdollisimman monta lempinimeä Inkalle! :)
"vieras" 09.07.2011 #3 insku, ika siis höh mitä järkee keksiä inkalle lempinimiä?? nimi ei lyhene ollenkaan vaan pitenee
"Gemma" 09.07.2011 #4 Alkuperäinen kirjoittaja koulussa oli: Näytä alkuperäinen viesti inkku. inkku-kinkku Click to expand... Mä tunnen yhen lihavan Inkan ja kutsun sitä mielessäni aina Inkku-Kinkuksi!
Alkuperäinen kirjoittaja koulussa oli: Näytä alkuperäinen viesti inkku. inkku-kinkku Click to expand... Mä tunnen yhen lihavan Inkan ja kutsun sitä mielessäni aina Inkku-Kinkuksi!
---ap 09.07.2011 #5 mielenkiinnosta kyselen, kun en itse monia keksi Siis tarkoitus ei ollutkaan lyhennetty nimi, vaan semmonen hellittely lempinimi
mielenkiinnosta kyselen, kun en itse monia keksi Siis tarkoitus ei ollutkaan lyhennetty nimi, vaan semmonen hellittely lempinimi
BlingBling 09.07.2011 #15 Minulla Inka niminen tytär enkä kutsu häntä millään ed. mainituista. Lempinimen olen vääntänyt Ingrid nimestä.. Eli Riid, Riidi tai ihan tuo Ingrid Reactions: Lispetti
Minulla Inka niminen tytär enkä kutsu häntä millään ed. mainituista. Lempinimen olen vääntänyt Ingrid nimestä.. Eli Riid, Riidi tai ihan tuo Ingrid
terkut tutuille! 09.07.2011 #16 Meillä on vuoden vanha Inka, ja sanomme häntä Inkaliinaksi! Sitten sisarukset ovat keksineet hauskoja väännöksiä, esim. ii-vauva, inkli, inäkäkä, käkäii... Kun Inka lähestyy sotkemaan toisten leikkejä, joku aina huutaa: ii-vaara!
Meillä on vuoden vanha Inka, ja sanomme häntä Inkaliinaksi! Sitten sisarukset ovat keksineet hauskoja väännöksiä, esim. ii-vauva, inkli, inäkäkä, käkäii... Kun Inka lähestyy sotkemaan toisten leikkejä, joku aina huutaa: ii-vaara!