Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

  • Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Täällä on kaikki jo ilmeisesti testailuvaiheessa, innokkaana odottelen että itsekin pääsen siihen hommaan. Menkat alkoi jo ennen kun tyttö oli 3kk, vaikka täysimetyksellä mennään. Ensin vähän harmitti, mutta sitten alettiin ihan tosissamme toista miettiä, niin huomasin kuinka onnekas olenkaan :) Kierto nyt on mitä sattuu, parin viikon välein on jotain tiputellut, mutta eiköhän se siitä.
 
Ei tullu kuin niitä himmeitä viivanpaikkoja. Se yksi värillinen oli kyllä ihmeellinen ja sitten ajateltiin, että se on vain tuon rfsu:n testin joku kuivumisesta aiheutuva reaktio. Sattui vain jäämään siihen viivan päälle. :p

Tervetuloa Kimin ja Allun äiti.

Mulla ei tullut tuosta Luukaksesta yhtään vahvaa plussaa kun testailin siis jopa 5 eri testillä. :kieh:
 
Äitipeikko: :hug:

Täällä ei mitään uutta. Poika sen kuin kasvaa ja ihastuttaa joka päivä... tänään siten, jotta nukkui ulkona 4,5h putkeen :LOL:. Sai tehtyä joulusiivoja tää mamma. Jäi aikaa vielä lepäillä itsekin. Nyt on poika punkatettu, syötetty ja nyt laulaa tuolla omassa sängyssä... :p . Saas nähä onnistuuko tänä iltana tuo itsestään nukahtaminen. MAsun ainakin pitäis olla täysi kun söi ensin vellit ja sitten tissiä päälle. RAsua tuolla näyttäisnyt riepottavan ja nallekin oli saanut kyytiä... Mies tuli kotiin... sen piti tulla vasta lähempänä puoltayötä töistä. Olipa mukava yllätys. :D

Lellu ja Luukas
 
Äitipeikolle :hug: , mahtoikohan olla kemialllinen tai alkuraskauden keskenmeno...Harmittavaa :(

Täällä oltu oikein ahkerina tänään, siivoukset aloitettu ja piparit ja tortut leivottu. Nyt vaan huomenna loppusilaus siivouksille ja sit saa vaan nautiskella :D Nyt nukkumaan et jaksaa huomennakin olla tosi reipas.
 
tänne ei mitään uutta. isäntä ollut töissäkin niin paljon ettei ehditä/jakseta touhuta.

testin tein kun vuoto loppui ja negahan sieltä paukahti. no, paremmalla onnella myöhemmin. ihmetytti vaan kun ei vuodon aikana sattunut.

näin tuossa toissayönä unta että vauva kovasti potki masussa, niin että sen silmilläkin näki. olin sitten soittamassa neuvolaan että jopa on pirhana kun potkii jo alkuraskaudessa näin lujaa että kylkiluut on hellänä.
heräsin ja huomasin että Minea oli kääntynyt poikittain perhepedissä ja potki äippää kiukulla unissaan kylkeen.
vauva kuin vauva :whistle:
 
Wimmagimma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 12:26 äitsy80 kirjoitti:
:wave: Pikaisesti nostelen. Mitä kaikille kuuluu näin joulun jälkeen??

Wimmagimma , oletko jo testannut??

Palailen myöhemmin paremmalla ajalla...
joulupäivänä testasin ja mikäs muu kun NEGA! :kieh: :'( no,mut vieläkään en luovuta.
 
Äitipeikolle :hug:

Testailin tällä viikolla ja vahingossa tempaisin apteekista mukaani jonkun ihme testin missä oli mukana pipetti yms ja olin sukulaisissa kun sitä vessassa aloin äheltää, joten meni sitten plöröksi se testi. Tai negaahan se näytti, kai, kun en sitä pipetti ähellystä tehnyt ja ne punaviivat oli siinä vähän hassusti eli ei tainnut olla kovin luotettava.

Mulla on nyt tällanen kova iltaväsy ollut jo pitkään, vaikka tyttö nukkuu yhtä hyvin vai pitäskö sanoo että huonosti :D ..kun ennenkin, että ei siltä osin pitäisi vaikuttaa. Sillä vähän sen testin perään olin, ostan huomenna uuden mutta eiköhän sieltä nega pamahda. Onhan tässä nytkin pupuiltu että voisi olla tsäänssit tärppäykseen mutta taitaapi olla niin mahdotonta että taidan jättää nämä toinen lapsi heti perään - haaveet tuonnemmaksi pikkuhiljaa :wave:
 
wimmagimma ja äitipeikko :hug: jaksamista uuteen yritykseen!

mulla vaivaa VTI oireet joka ikisen pupuillukerran jälkeen! *grrrr*

menkkoja KOVASTI odottelen mutta niitä odotellessa harjoitellaan B) :D

joulu oli ja meni, nyt odottelen Uuta Vuotta jo! mitkäs on teidän suunnitelmat uuden vuoden aatoksi? me ollaan kyllä vaan kotona kolmistaan, syödään herkkuja ja katotaan raketteja parvekkeelta!

tsemppiä yrityksiimme :saint:
 
Emilyn , testasitko jo uudelleen??

Täällä valmistaudutaan rauhalliseen uuden vuoden viettoon, muutama tuttu on tulossa, syödään ja ammutaan raketteja =)

Tulin vain pikaisesti toivottelemaan kaikille OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA !!
 
Jisse78 harmaana
Lueskelin tätä ketjua tässä ja ehkä hiven myös kuumeinen olen. Tosi meidän pikku naperot ovat kohta kolmivuotias poika ja tyttö 5kk...Että ei ehkä ihan vielä uskalla kolmatta alulle laittaa.
Mutta kukapa nuista luonnon oikuista sitten täysi tietää..
Meillä on kyllä mennyt aikas kauan aikaa ennen ku olen tullut raskaaksi, pillereitä välillä siis popsin. Nyt kuitenkin päätimme et tyttö saapi tissitellä niin kauan kuin tahtoo ja vasta sen jälkeen aloitan pillerit... Et jos sitä ennen on tullakseen niin tervetuloa vaan.
Taidan käydä useammin lukemassa täällä!
Uuden Vuoden toivotukst täältä kaikille! :flower:
 
Wimmagimma
ihan vaan tiedoks,että mulla alkoi eilen menkat... :'( oltiin niin pettyneitä,mut ens vuonna taas uus yritys ;)

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!! (myös Emilynille,vaikkei se mun kommentista yhessä ketjussa diggaillukaan ;) :D )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 19:45 Wimmagimma kirjoitti:
ihan vaan tiedoks,että mulla alkoi eilen menkat... :'( oltiin niin pettyneitä,mut ens vuonna taas uus yritys ;)

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!! (myös Emilynille,vaikkei se mun kommentista yhessä ketjussa diggaillukaan ;) :D )
Voi kun oliskin ne menkat niin vois olla paremmat tsäänssit raskautua :)

Testasin ja nega tuli. Jätetääs sit seuraava testaus taas tonne myöhempään tammikuuhun.. :)
 
Wimmagimma
mulle on ihan sama missä ketjussa kirjotellaan...tääkin käy hyvin.

Emilyn, se oli se vispilä-ketju,mut eipä sillä niin väliä :)
ihana kuva sulla profiilissa :heart:

voih...kattelin tänään neelan vauvavauvakuvia ja tuli semmonen olo,että pakko saada sellanen pienenpieni tuhiseva nyytti syliin :heart: :heart: :heart:
 
Eipä mullekkaan ole ketjulla väliä...Kävin kurkistamassa jo tuonne 2007 yrityksen aloittavat ja olihan siellä jo porukkaa. Tässä ketjussa on tultu jo vähän tutuiksikin toisillemme niin voisihan sitä yrittää tätäkin pitää kasassa tai sit pitäis kaikkien tehdä joukkorynnistys siihen toiseen ketjuun =) Mitäs mieltä muut asiasta ovat ??

Pahoittelut Wimmagimmalle tädistä :hug: uusi vuosi ja uudet kujeet, eikös niin ;)

Emilynille pahoittelut negasta :hug: Kyllä se vielä plussaksi muuttuu!

Täällä kierron puoliväli ylitetty, mikäli kierto yhtääkkään nyt olisi säännöllinen...Peittoja on jonkun verran heiluteltu, katotaan riittääkö vai täytyykö piristyä uudessa kierrossa ;)
 
Wimmagimma

Jaah, nooh en kyllä kuitenkaan muista mitä juuri sinä siellä kirjoitit :D

Meilläkin kävi kylässä tässä yks päivä 2,5 viikkoinen vauva joka oli syntyessään 7cm pitempi ja 1kg painavampi kun meidän tyttö, voi mutta voi hellanlettatlässynlessyn kun se oli pieeeeeni :heart:

Juu ei yhtään alkanut pahemmin kuumeiluttaa sitä ryttynaamaa katsellessa =) :flower: Ja hassua miten sitä ei enää edes kunnolla muista, että oma vauva oli äsken vielä paljon pienempi.
 
Jatketaan vaan tässä ketjussa! :p Täällä menee jo kp39 :whistle: testasin joulu-aattona negan ja mullahan oli jo ennen raskauttakin kierto mitä sattuu..ei ilman hormoneja oikeen homma toiminut. Pitänee alkaa kaiveleen kaappeja jospa löytäsin vanhan clomireseptin...Muistaakseni mulla jäi niitä hakematta sillon. jotenki toivoin että nyt kun on onnistunut raskaus jo takana niin kroppakin tajuais alkaa toimimaan oikealla lailla! Nooh, eipä tässä vielä mitiä hätiä, kattellaan kattellaan. Vaikka oliskin aivan ihanaa kasvatella jo massua.
 

Yhteistyössä