?
???
Vieras
lapsi oppi viime kesänä 3½v ajamaan ilman appareita. nyt tänään kun koitti ajaa ei enään osaakkaan ajaa ilman appareita. koko viime kesän ajoi tosi hyvin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:meidän lapsi nyt 4v3kk toisaalta tuo pyörä on aika pieni joten mieti olisiko se sitten syynä siihen että ei osaa enään ajaa. sanoi itsekkin että ei enään osa ajaa ilman apupyöriä.