onko muiden lapsilla talven aikana tullut "taantuma" pyörällä ajossa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei oo kyl tullu.. eli 4v 3kk kun viime kesänä oppi ja nyt kun eilen pyörä otettiin esille niin ajoi ku vanha tekijä.. aika jännä, mä oon aina ajatellu, et pyörälläajoa ei voi unohtaa?? :D
 
meidän lapsi nyt 4v3kk toisaalta tuo pyörä on aika pieni joten mieti olisiko se sitten syynä siihen että ei osaa enään ajaa. sanoi itsekkin että ei enään osa ajaa ilman apupyöriä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
meidän lapsi nyt 4v3kk toisaalta tuo pyörä on aika pieni joten mieti olisiko se sitten syynä siihen että ei osaa enään ajaa. sanoi itsekkin että ei enään osa ajaa ilman apupyöriä.

noh, muistaako hän et on ajanut viime kesänä? sitten vaan sanoisin, et aika vauvaa olis nyt laittaa apparit, et hyppääs pyörän päälle ja ala polkee, äiti pitää vähän takaritsiltä kiinni! :D
 

Yhteistyössä